کد خبر : 195397
انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ - 16:35
دسته‌بندی : اسلاید، سیاسی
چاپ

سردار فدوی: دنباله‌روی برخی مردم از شیاطین در شأن مردم کشور ما نیست

دریادار علی فدوی گفت: یکی از هدف‌گذاری‌های دشمنان، موضوع بانوان است که از این راه با انقلاب دشمنی کنند. آن‌ها می‌خواهند با استفاده از روش‌های تبلیغاتی و فضای مجازی از خودمان علیه خودمان استفاده کنند. خط مقدم این جبهه خانم‌ها هستند و آن‌ها هستند که باید وارد این عرصه شوند و دشمن را با شکست روبه‌رو کنند؛ مردان در این جبهه نمی‌توانند وارد شوند.

سردار فدوی: دنباله‌روی برخی مردم از شیاطین در شأن مردم کشور ما نیست

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سردار دریادار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس که امروز (چهارشنبه) از وزارت ورزش و جوانان به مقصد مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب برگزار شد، گفت جبهه متحدی که فرقه باطل علیه جبهه حق درست کردند و هشت سال با انقلاب اسلامی جنگیدند، شکست خورده است.

سردار فدوی با بیان اینکه شهدای کربلا الگوی شهدای ما هستند، افزود: شهدا کسانی هستند که خداوند به آن‌ها اجازه‌هایی داده است که به هیچ‌کس نداده و آن «شفاعت» است.

جانشین فرمانده کل سپاه در مورد تأثیرات فرهنگی دشمن بر مردم هشدار داد: یکی از هدف‌گذاری‌های دشمنان، موضوع بانوان است که از این راه با انقلاب دشمنی کنند. آن‌ها می‌خواهند با استفاده از روش‌های تبلیغاتی و فضای مجازی از خودمان علیه خودمان استفاده کنند. خط مقدم این جبهه خانم‌ها هستند و آن‌ها هستند که باید وارد این عرصه شوند و دشمن را با شکست روبه‌رو کنند؛ مردان در این جبهه نمی‌توانند وارد شوند.

سردار فدوی افزود: ما ۴۳ سال پس از پیروزی انقلاب، به برکت شهدا، اسلام و انقلاب اسلامی، دشمنان انقلاب و دنباله‌روندگان آن‌ها را با شکست روبه‌رو کردیم. ما می‌توانیم در این جبهه پیروز شویم. همه ما یک روز می‌میریم و وقتی مُردیم، ما و اعمال ما در مقابل خدا قرار می‌گیریم.

وی افزود: شیاطین با روش‌هایی با انسان مقابله می‌کنند که به آن امیدوار شده‌اند. دنباله‌روی بعضی از مردم از شیاطین در شأن مردم ۲۰۰ هزار شهید داده ما نیست. وقتی انسان در برابر خدا قرار می‌گیرد، مستأصل می‌شود؛ پس نگذاریم خبیثان عالم بر ذهن و عمل ما تأثیرگذار باشند.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان گفت: توصیه به حجاب وصیت اکثر قریب به اتفاق شهداست. حجاب دیگر تنها یک واجب نیست، بلکه نمادی برای اسلام و انقلاب اسلامی است. شهدا می‌توانند به ما خیر برسانند. خدا به شهدا اجازه داده است تا به ما عنایت داشته باشند.

اخبار مرتبط:
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است

روزنامه ایران با تعریف و تمجید از عملکرد رئیسی در شورای عالی امنیت ملی به حسن روحانی حمله کرده است!

فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد
فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است