کد خبر : 195224
انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ - 00:00
دسته‌بندی : اجتماعی، اخبار ویژه
چاپ

کودک ربایی در تبریز تکذیب شد

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: خبر کودک ربایی نافرجام در تبریز که در فضای مجازی منتشر شده، صحت نداشته و فرد دستگیر شده نیز از اتباع خارجی نمی باشد.

کودک ربایی در تبریز تکذیب شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سرهنگ هاشم شعفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ظهر امروز با گزارشات مردمی مبنی بر مزاحمت به یک کودک در خیابان شمس تبریزی بلافاصله پلیس در محل حضور یافته و فرد مزاحم را دستگیر میکند.

وی ادامه داد: پس از بررسی های لازم مشخص شد فرد دستگیر شده دارای اختلالات روحی و روانی بوده و در کنار مادر کودک با ایشان صحبت و به وی خیره شده بود که به علت حرکات روحی و روانی این فرد اطرافیان تصور می کنند که وی قصد ربایش کودک را داشته است .

سرهنگ شعفی گفت: با هماهنگی مقامات قضایی فرد دستگیر شده پس از بررسی های لازم در اختیار بهزیستی قرار خواهد گرفت.

وی با رد شایعه تبعه افغان بودن فرد دستگیر شده تاکید کرد: با انجام تشخیص هویت توسط پلیس آگاهی مشخص شد فرد دستگیر شده اهل و ساکن یکی از استان‌های کشور می باشد.

وی از هوشیاری و همکاری خوب مردم تبریز تشکر کرده و از رسانه‌ها خواست اخبار حوادث و اتفاقات را  از منابع موثق دریافت و انتشار دهند.

 

اخبار مرتبط:
وقاحت شهردار تهران به رسم تصویر I ببینید
وقاحت شهردار تهران به رسم تصویر I ببینید

این بنر را مدیران زاکانی درست روبه‌روی پارک قیطریه نصب کرده‌اند.

آیت‌الله دوزدوزانی‌: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست / اگر برای آبادانی دین کاری نمی‌کنیم، دین را خرابتر نکنیم
آیت‌الله دوزدوزانی‌: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست / اگر برای آبادانی دین کاری نمی‌کنیم، دین را خرابتر نکنیم

آیت الله دوزدوزانی تبریزی گفت: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست. باید فکر و عمل و خواب و همه چیز او به معنویت مربوط باشد. روحانی برای دنیا حرکت نمی‌کند. روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند.

اخبار ضدو نقیض درباره خودکشی یک پزشک دیگر I بخوانید
اخبار ضدو نقیض درباره خودکشی یک پزشک دیگر I بخوانید

بعد از خبر درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی، امروز ۷ اردیبهشت، مهدی عبدوس، پزشک، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «خانم دکتر سمیرا آل سعیدی فوق تخصص روماتولوژی از میان ما رفت ایشان روز قبل پلن دارویی ‎خودکشی خود را با رزیدنت‌ها مطرح کرده، آن‌ها موضوع را جدی نگرفته و سر به سر ایشان هم می‌گذارند، مرحوم به گواهی همکاران، خوش اخلاق، فعال و با وجدان کاری بوده از ایشان یک فرزند به یادگار مانده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است