کد خبر : 194941
انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - 18:00
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

علت جدایی وریا غفوری از استقلال لو رفت

با مروری سطحی به وضعیت نقل و انتقالاتی تیم استقلال در روزهای اخیر به وضوح می‌توان دریافت که کادر مدیریتی باشگاه باز هم درصدد جوانسازی ترکیب تیم استقلال در فصل جدید است.

علت جدایی وریا غفوری از استقلال لو رفت

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سال گذشته باشگاه استقلال با به خدمت گیری نفراتی مانند جعفر سلمانی، امیرحسین حسین زاده، ابوالفضل جلالی، علیرضا رضایی، امیرعلی صادقی و… بازیکنانی از این دست، بخشی از خریدهای جدیدش را به نفرات زیر ۲۵ سال اختصاص داد تا مشخص شود که فرهاد مجیدی و کادر مدیریتی استقلال همزمان با یارگیری در نظر دارند تا آوراژ سنی تیم استقلال را هم پایین بیاورند.

حالا و با حضور امید حامدی فر بازیکن زیر ۲۳ سال فصل گذشته تیم صنعت نفت و جدی شدن بحث حضور میرزایی از سپاهان و زواری (۲۱ ساله) از صنعت نفت آبادان در استقلال کاملا مشخص است که تیم استقلال با چهره جوان تری نسبت به قبل وارد لیگ برتر بیست و دوم خواهد شد. از سوی دیگر اضافه شدن عرفان باقری از امیدهای استقلال به جمع بازیکنان بزرگسال این تیم که ۱۸ سال سن دارد نیز مشخص می‌کند که طی همین چند روز گذشته استقلال ۴ بازیکنان زیر ۲۳ سال را به جمع بازیکنان خودش اضافه کرده است.

برخی از کارشناسان فوتبالی که سوابق ریکارد ساپینتو را به طور دقیق مورد بررسی قرار داده اند عنوان می‌کنند او علاقه زیادی به کار با بازیکنان زیر ۲۳ سال دارد و معتقد است انگیزه و انرژی این بازیکنان نسبت به سایر بازیکنان فوتبال با سنین بالاتر به مراتب بیشتر است. باید دید پروژه جوان سازی تیم استقلال در فصل پیش رو به ویژه مقابل تیم‌هایی مثل سپاهان و پرسپولیس که در حال جذب بازیکنان با تجربه و کارکشته هستند چه نتایجی برای این تیم رقم خواهد زد.

ناگفته نماند؛ در روزهایی که همه دنبال دلیل چرایی مسایل مربوط به کاپیتان استقلال هستند، شاید عدم تمدید قرارداد وریا غفوری نیز در راستای همین پروژه جوان سازی است ولی باشگاه آن را اعلام نمی‌کند!

اخبار مرتبط:
روزهای جهنمی آقای گل لیگ پرتغال / سرمربی پورتو : طارمی نه مصدوم بود و نه محروم، اما از فهرست تیم خط خورد
روزهای جهنمی آقای گل لیگ پرتغال / سرمربی پورتو : طارمی نه مصدوم بود و نه محروم، اما از فهرست تیم خط خورد

مهاجم ایرانی پورتو که مصدومیتی نداشت و در تمرینات اخیرشان نیز حاضر بود، در اقدامی عجیب از سوی سرخیو کونسیسائو از فهرست نفرات تیمش کنار رفت و مقابل ویزلا غایب بود.

عباس جدیدی با شکایت علیرضا دبیر محکوم شد
عباس جدیدی با شکایت علیرضا دبیر محکوم شد

با تأیید دادگاه تجدید نظر، حکم محکومیت قهرمان پیشین کشتی جهان و عنوان‌دار المپیک در پی شکایت رئیس فدراسیون کشتی، قطعی شد.

هادی چوپان فاتح آرنولدکلاسیک انگلیس شد
هادی چوپان فاتح آرنولدکلاسیک انگلیس شد

گرگ پارسی باز هم سامسون را شکست داد و قهرمان شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است