کد خبر : 194722
انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - 08:59
دسته‌بندی : فرهنگی
چاپ

آخرین وضعیت پروازهای حج اعلام شد

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد که تا شب گذشته ۱۸ هزار و ۴۵۰ زائر ایرانی به خانه خدا اعزام شدند.

آخرین وضعیت پروازهای حج اعلام شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ غلامرضا رستمیان اظهار کرد: تا ساعات پایانی شب گذشته (شنبه چهارم تیر ماه) ۱۴ روز از آغاز عملیات پرواز حجاج گذشته است و در این ایام ۷۵ پرواز از فرودگاه‌های اردبیل، اصفهان، اهواز، بندرعباس، بوشهر، تبریز، شیراز، کرمان، مشهد، زنجان و همدان  انجام شد. با این تعداد پرواز ۱۸ هزار و ۴۵۰ مسافر با ۳۵۲ هزار و ۷۹۵ کیلوگرم بار به خانه خدا اعزام شدند.

 

وی با بیان اینکه این آمار بدون محاسبه آمار پروازهای حج شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) است، افزود: پروازهای حج در اردبیل، اصفهان، اهواز، بندرعباس، بوشهر، تبریز، شیراز، کرمان و زنجان تمام شده است و همه زائران این شهرها به سرزمین وحی اعزام شده‌اند.

 

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ادامه داد: پروازهای حج از مبداء یزد، گرگان، ساری، زاهدان، بیرجند و ارومیه باقی مانده‌اند که تا ۱۲ تیر ماه عملیات رفت این پروازها به پایان خواهد رسید.

 

رستمیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه میانگین تاخیر پروازهای حج تا امروز چقدر بوده است؟ گفت: متوسط تاخیر این پروازها حدود ۸۰ دقیقه بوده است که به نسبت سال‌های گذشته این تاخیرها کاهش محسوسی داشته اما آرزوی ما این است که هر چه زودتر این پروازها انجام شود و اساسا هیچ تاخیری در آن‌ها اتفاق نیافتد.

اخبار مرتبط:
چرا «سرزمین مادری» فعلا متوقف است؟
چرا «سرزمین مادری» فعلا متوقف است؟

پخش فصل دوم سریال «سرزمین مادری» در اسفند ماه ۱۴۰۲ به اتمام رسید و حالا فصل سوم این سریال به دلیل مراحل پس از تولید و انجام اصلاحات، در بخش‌هایی با وقفه مواجه شده و به گفته‌ی رئیس مرکز سیمافیلم بعید است فصل سوم این سریال اردیبهشت ماه به آنتن برسد.

جبلی: فضای تبادل و تضارب افکار در صداوسیما ادامه خواهد داشت
جبلی: فضای تبادل و تضارب افکار در صداوسیما ادامه خواهد داشت

رئیس سازمان صداوسیما گفت: تعامل با مخاطبان و میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف همان‌طور که دیدیم، ان‌شاالله تقویت خواهد شد.

بهرام بیضایی به سرطان مبتلا شد
بهرام بیضایی به سرطان مبتلا شد

پرویز جاهد نویسنده و منتقد سینما با انتشار تصویری از بهرام بیضایی نوشت: «عکس ظاهرا غیر متعارفی از بهرام بیضایی در فضای مجازی تکثیر شده و دوستانی درباره‌اش تحلیل و نظریه‌پردازی کرده و می‌کنند. تا جایی که اطلاع دارم متاسفانه آقای بیضایی مدتی است گرفتار هیولای وحشتناکی شده‌اند و با آن می‌جنگند.»

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است