کد خبر : 194641
انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - 11:35
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

بهترین تنظیمات اسکوپ پابجی موبایل (برای انواع موبایل ها)

آیا بازی پابجی را می شناسید؟ از نظر سبک و طرح بازی به کدام بازی شباهت و نزدیکی بیشتری دارد؟ یک بازی خوب در چه شرایطی اتفاق می افتد؟ آیا می توان با سبک های مختلف اقدام به بازی کردن نمود؟ از این قبیل سوالات ممکن است برای کاربران مختلف پیش بیاید.

بهترین تنظیمات اسکوپ پابجی موبایل (برای انواع موبایل ها)

به گزارش سایت خبری مدارا؛ بازی پابجی یک بازی محبوب، پر طرفدار و مشهور می باشد. افراد زیادی در سراسر دنیا این بازی را دانلود کرده و ساعات زیادی در دنیای آن به سر می برند. البته این سبک خاص از سرگرمی، بیشتر در دسترس افراد تازه کار و مبتدی قرار گرفته است. افراد حرفه ای بیشتر از بازی هایی با سطح بالا بهره می گیرند و با خرید یوسی به استقبال حریف های خود می روند. تنظیمات اسکوپ پابجی یکی از مواردی است که در جهت بهینه نمودن سطح بازی انجام می شود. این اقدامات تنظیمی متناسب با سبک بازی هر فرد صورت می گیرد.

اسکوپ چیست؟؟؟

اسکوپ یا Scope اصطلاحی است که در مراحل مختلف تنظیمی بازی های جدید آنلاین بسیار شنیده می شود. اسکوپ از نظر لغوی به دامنه دید و محدوده، قابل تعبیر می باشد. اما در بازی پابجی، اسکوپ به چه منظوری تنظیم می شود؟ یادتان باشد که این بازی در گروه بازی های بتل رویال قرار داشته و سبکی اکشن دارد. شباهت این نمونه به بازی فری فایر غیر قابل انکار است. در هر دو، دامنه دید از جمله فاکتورهای مهم تلقی می شود. دامنه دید در هدف گیری دشمن و شلیک به او نقش دارد. در این برنامه جهانی اگر نتوانید به درستی هدف گیری کنید، بی شک بازنده هستید. در غیر این صورت به سرعت کشته می شوید. هر گیمری، سبکی خاص در بازی داشته و توانمندی های مختص به خود را دارد. بنابراین، تنظیمات اسکوپ پابجی برای یک گیمر ممکن است با دیگری متفاوت باشد.

اسکوپ در پابجی

·      تنظیمات اسکوپ

تنظیمات اسکوپ پابجی در کجا صورت می گیرد؟ برای یافتن تنظیمات اختصاصی دامنه دید، وارد آیکون تنظیمات برنامه بازی شوید. وقتی وارد این قسمت شوید چند گزینه برای شما باز می شود. Scope بین دو گزینه Audio و Pick up به چشم می خورد. با کلیک بر روی این گزینه، صفحه ای برایتان باز می شود. در این صفحه می توانید اندازه قلم و رنگ آن را برای اسکوپ مشخص نمایید. ۹ رنگ برای این گزینه به چشم می خورد که سفید و مشکی جزئی از آن ها می باشند. چهار سبک مختلف نیز برای ارائه خط کش دامنه دید وجود دارد. انتخاب از بین این موارد بستگی به نحوه دید چشمی و سلیقه شما در بازی دارد. برای همه گزینه های موجود در این بخش می توانید رنگ و سبک اختصاصی تعیین نمایید.

·      تنظیمات اسکوپ کنترل

علاوه بر بخش اسکوپ پابجی، تنظیمات مربوط به دامنه دید در بخش کنترل بازی نیز حضور دارد. در تنظیمات کنترل شما قادر هستید که محل قرار گیری دکمه اسکوپ را روی صفحه تعیین کنید. با توجه به محل انگشتان خود سعی کنید دکمه آن را در محلی قابل دسترس بگذارید. این دکمه برای حالت های Area mode  و Classic mode  تنظیم می شود. می توانید اندازه دکمه و حتی شفافیت آن را نیز در این جا تعیین کنید. حتی قادر خواهید بود تا حالت تنظیم شده را برای قسمت های دیگر نیز کپی کنید. اندازه و شفافیت را در سطحی قرار دهید که مانع دید دشمن نشود. شفافیت کم و اندازه کوچک برای این دکمه مناسب تر است. زیرا شفافیت بالا بخش زیادی از صفحه را می پوشاند. در واقع جلوی دید درست گیمر را خواهد گرفت.

·      تنظیمات حساسیت اسکوپ

حساسیت اسکوپ چیست؟ حساسیت اسکوپ بخشی است که سرعت تصویر و نوسان آن را مورد بررسی قرار می دهد. به خصوص هنگامی که فرد به اطراف خود نگاه می کند. دوربین در حال حرکت است و دامنه دید نیز با او حرکت می کند. در این جا تنظیمات پیش فرضی وجود دارد که شرایط ایده آلی دارند. این تنظیمات برای TPP  در محدوده ۹۵ تا ۱۰۰ درصد قرار دارد. اما حساسیت دوربین در دامنه دید برای FPP  در حدود ۷۰ تا ۷۵ درصد متغیر است. البته این تنظیمات با توجه به دلخواه، شرایط بازیکن و دستگاه او قابل دستکاری هستند.

·      قانون حساسیت دوربین

در حساسیت دوربین و تناسب آن با دامنه دید، یک قانون کلی وجود دارد. توجه به این قانون کلی می تواند به شما کمک کند تا تنظیمات اصولی تری داشته باشید. حساسیت دوربین و سطح اسکوپ با هم رابطه عکس دارند. بدین معنا که هر چه سطح اسکوپ بالا باشد، به همان میزان حساسیت دوربین کم تر می شود. بر عکس این مورد نیز صادق است. در سطح اسکوپ با اصطلاحاتی هم چون دور برد و کوتاه برد روبرو هستیم. به طور مثال، فواصل دور برد سطح حساسیت پایین تری نیاز دارند.

·      تنظیمات حساسیت ADS

در تنظیمات اسکوپ پابجی به عبارتی با نام حساسیت ADS برخورد می کنیم. اما این دو چه ارتباطی با هم دارند؟ حساسیت ADS به لگد زدن اسلحه مرتبط است. در حقیقت می تواند در راستای کاهش لگد اسلحه بازیکن موثر باشد. اما باز هم سوال پیش می آید که این موضوع به دامنه دید چه ارتباطی دارد؟ لگد اسلحه باعث لرزش دست و تاثیر بر روی دامنه دید می شود. در واقع باعث می شود که هدف گیری به خوبی صورت نگیرد. برای داشتن یک هدف گیری اصولی با کمک اسکوپ، باید لگد اسلحه کنترل و کم شود. در این جا، تنظیماتی مرتبط در این زمینه وجود دارد. با این بخش از تنظیمات، می توانید یک بازی حرفه ای را تجربه کنید.

·      تنظیمات ژیروسکوپ

ژیروسکوپ بخشی دیگر است که به تنظیمات اسکوپ مرتبط است. این بخش نیز می تواند به داشتن هدف گیری اصولی کمک کند. به شرط آن که بر روی حرکت دستگاه های خود تسلط داشته باشید. در ژیروسکوپ به شما کمک می شود تا حرکت واقعی دستگاه های خود را در نظر بگیرید. این حرکات واقعی کمک می نمایند تا به خوبی بتوان هدف گیری نمود. ضمن این که بر محدوده مورد نظر کنترل و تسلط بهتری نیز داشت.

جمع بندی

تنظیمات اسکوپ پابجی یک موضوع کلی بود که در تمامی بخش های تنظیمات این برنامه حضور داشت. برای یک دامنه دید مناسب و هدف گیری صحیح، بایستی به بخش های مختلف تنظیمات رفت. در هر کدام بخشی از آن تنظیم می شود. یک گیمر حرفه ای تمامی این موارد را می داند و به سراغشان می رود. پس این مطلب می تواند برای یک بازیکن مبتدی و فاقد اطلاعات بسیار کارآمد باشد. گیمر های حرفه ای پابجی موبایل می توانند برای خرید یوسی این بازی محبوب به سایت جمینجا مراجعه کنند و از آفر های ویژه ای که برای بازیکنان پابجی در نظر گرفته شده استفاده کنند.

منبع : https://geminja.com

اخبار مرتبط:
السودانی: پهپادهای ایرانی از عراق به اسرائیل پرتاب نشدند
السودانی: پهپادهای ایرانی از عراق به اسرائیل پرتاب نشدند

محمد شیاع السودانی نخست‌وزیر عراق گفت: «بر اساس گزارش‌های نظامی که دریافت کرده‌ایم، شواهدی وجود ندارد که موشک یا هواپیمای بدون سرنشینی از عراق پرتاب شده باشد».

از ضررهای عدم استفاده از ایستگاه پمپاژ فاضلاب در ساختمان‌ها چه می‌دانید؟ + قوانین نصب آن
از ضررهای عدم استفاده از ایستگاه پمپاژ فاضلاب در ساختمان‌ها چه می‌دانید؟ + قوانین نصب آن

احداث ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب به عنوان یک اقدام جامع و ضروری در جهت حفظ محیط زیست و بهبود کیفیت زندگی انسان‌ها مطرح است. این سازه‌ها باید با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و با رعایت استانداردهای بهداشتی و محیط زیستی بنا شوند تا اثرات مثبت خود را تا حداکثر برای جوامع مختلف نشان دهند.

دو سایت قوی فروش ایتم درون بازی موبایل
دو سایت قوی فروش ایتم درون بازی موبایل

همیشه سایت هایی بوده اند که در زمینه های مختلف بازی های موبایلی فعال بوده و اقدام به فروش ایتم های درون بازی کرده اند , جدا از بازی کردن بسیار مهم است که شما بتوانید اسکین ها ایتم ها و یا توکن های درون بازی ها را نیز خریداری کنید, برای خرید این نوع ایتم ها مانند جم کلش اف کلنز , خرید سی پی کالاف موبایل , یا وارزون موبایل که به تازگی امده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است