کد خبر : 194306
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ - 12:57
دسته‌بندی : اخبار ویژه، ورزشی
چاپ

بیژن ذوالفقارنسب: شاید در جام جهانی شکست‌های سنگینی متحمل شویم

مربی تیم ملی در جام جهانی 1998 فرانسه گفت: شما از یک مربی فوتبال به جز نتیجه و رفتار صحیح چه چیزی می خواهید؟ آقای اسکوچیچ در شرایطی هدایت ملی پوشان را قبول کرد که کمتر کسی مسئولیت تیم ناامید آن مقطع را می پذیرفت. اما این مربی کروات آستین ها را بالا زد و با نتیجه هایی خیره کننده فوتبال ایران را در کمال ناامیدی به جام جهانی رساند.

بیژن ذوالفقارنسب: شاید در جام جهانی شکست‌های سنگینی متحمل شویم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ شکست تیم ملی فوتبال ایران در دیدار تدارکاتی برابر الجزایر بار دیگر به منتقدان دراگان اسکوچیچ این فرصت را داد تا صدای اعتراضی شان را نسبت به حضور این مربی در راس کادر فنی بلند کنند. این فضای در شرایطی علیه اسکوچیچ مطرح است که فدراسیون فوتبال در تدارک امکانات لازم برای ملی پوشان بسیار ضعیف عمل کرده است.

بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت فوتبال در این رابطه اظهار داشت: حضور در جام جهانی باید حضوری باشد که هم با نتیجه مطلوب توام شود و هم فضا را برای پیشرفت فوتبال کشور فراهم کند. به همین دلیل فدراسیون نشینان باید همه تلاش شان را به کار بگیرند تا بتوانند تیم ملی را قبل از رفتن به قطر به مصاف رقیبان قلدر بفرستند تا از این طریق نقاط ضعف ملی پوشان شناساسی و برطرف شود. متاسفانه ما «فیفا دی» اول را به راحتی از دست دادیم که این اتفاق می تواند برای تیم ملی گران شود.

مربی تیم ملی در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه با اشاره به هجمه هایی که نسبت به اسکوچیچ مطرح می شود، ادامه داد: شما از یک مربی فوتبال به جز نتیجه و رفتار صحیح چه چیزی می خواهید؟ آقای اسکوچیچ در شرایطی هدایت ملی پوشان را قبول کرد که کمتر کسی مسئولیت تیم ناامید آن مقطع را می پذیرفت. اما این مربی کروات آستین ها را بالا زد و با نتیجه هایی خیره کننده فوتبال ایران را در کمال ناامیدی به جام جهانی رساند. حالا اگر او را برداریم و مربی دیگری را جایگزین کنیم، بدون شک سرمربی جدید نمی تواند در این مدت کم کار خاصی انجام بدهد. پس بهتر است، همه بنا را بر کمک کردن به سرمربی فعلی بگذارند تا بتوانیم حضوری آبرومندانه در قطر داشته باشیم.

ذوالفقارنسب چهره پیشکسوت در ادامه به دیده بان ایران: همگروهی با تیم های انگلیس، ولز و آمریکا برای ما هم فرصت و هم تهدید است. فرصت از این لحاظ که رویارویی با انگلیس و آمریکایی ها باعث می شود، نگاه دنیا به سمت بازیکنان ما معطوف شود که این بهترین فرصت برای رفتن ستاره های فوتبال ایران به لیگ های معتبر اروپایی است. اما اگر نتوانیم در ۵ ماه باقی مانده شرایط آمادگی را برای ملی پوشان فراهم کنیم، حتما مقابل این تیم های پر ستاره باخت سنگینی خواهیم داشت که چنین حالتی علاوه بر سرخوردگی ورزشی، موجب یاًس و ناامیدی در میان مردم خواهد شد.

بیژن ذوالفقار نسب در پایان گفت: به نظر من در کنار فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و سایر دستگاه های رده بالای کشور هم توجهی زیاد به تیم ملی فوتبال داشته باشند تا جام جهانی ۲۰۲۲ برای ما جام افتخارآمیز باشد. در پایان تاکید می کنم

اخبار مرتبط:
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است

امباپه فوتبالیست‌هایی را که بابت حضور در بازی‌های تیم ملی کشورشان پول دریافت می‌کنند، مورد تمسخر قرار داد.

خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند
خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند

خانواده آنخل دی‌ماریا، یکی از چهره‌های مطرح فوتبال آرژانتین، از سوی تبهکاران شهر روزاریو، طی پیام مشکوکی تهدید به مرگ شده‌اند! این پیام یک هفته پس از آن منتشر شد که دی‌ماریا، بازیکن فعلی بنفیکا، تایید کرد که می‌خواهد به دوران حرفه‌ای خود در باشگاه دوران کودکی‌اش یعنی روزاریو سنترال پایان دهد.

سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت
سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت

مدیر عامل سابق پرسپولیس درباره دلخوری از عادل فردوسی‌پور صحبت کرده و گفته است: «من با عادل تا چند وقت پیش به صورت تلفنی سلام و علیک داشتیم. منتها یک کاری کرد من هم بهش پیام دادم دیگر کاری باهات ندارم و باهات قهر می‌کنم که چرا این حرف را زدید؟ تقریبا یک سال نشده. از یک سال پیش کاری کرد که باعث شد دیگر رابطه‌ای نداشته باشیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است