کد خبر : 194205
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - 13:12
دسته‌بندی : اخبار ویژه، اجتماعی
چاپ

چمران: رفتنِ زاکانی به دولت صحت ندارد / نفوذ به سامانه های شهرداری از طریق سایت «تهران من» بود

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به شایعه جدایی علیرضا زاکانی از شهرداری تهران اظهار داشت: چنین خبری صحت ندارد، من این موضوع را نه از زاکانی و نه از همکاران او نشنیدم و وقتی این موضوع را جویا شدم گفتند که اصلا این خبر صحت ندارد.

چمران: رفتنِ زاکانی به دولت صحت ندارد / نفوذ به سامانه های شهرداری از طریق سایت «تهران من» بود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره شایعه جدایی علیرضا زاکانی از شهرداری تهران اعلام کرد: چنین خبری صحت ندارد.

مهدی چمران روز یکشنبه پیش از آغاز هفتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به شایعه جدایی علیرضا زاکانی از شهرداری تهران اظهار داشت: چنین خبری صحت ندارد، من این موضوع را نه از زاکانی و نه از همکاران او نشنیدم و وقتی این موضوع را جویا شدم گفتند که اصلا این خبر صحت ندارد.

به گفته وی، قطعا زاکانی در شهرداری تهران به کار خود ادامه خواهد داد.

هنوز سامانه‌های شهرداری عملیاتی نشده است

رییس شورای اسلامی شهر تهران بابیان اینکه هنوز سامانه‌های شهرداری پس از حمله سایبری به طور کامل عملیاتی نشده است، افزود: رمزها در حال تغییر است و چون از طریق سامانه تهران من نفوذ کرده، نیروها در تلاش هستند راه‌های نفوذ را در این سامانه و دیگر سامانه‌ها ببندند.

به گفته وی، کمی زمان نیاز است تا سامانه‌ها به روز شوند هرچند پرونده‌ها و مباحث مالی به قوت خود باقی است اما برای موارد کوچک، ناچار هستند توصیه‌های امنیتی را رعایت کنند.

چمران در خصوص ارائه گزارش قرارگاه حمل و نقل در جلسه امروز (یکشنبه) شورا نیز گفت: ما هفته گذشته خواستیم شهرداری در خصوص اتوبوس و مترو گزارش ارائه دهد که در این جلسه این گزارش ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: ما هنوز اتفاق خاصی در زمینه حمل و نقل و ترافیک نمی‌بینیم و با کمک شهردار و دولت که باید در این زمینه فعال باشد، به دنبال این هستیم مشکلات را در زمینه حمل و نقل برطرف کنیم.

چمران با بیان اینکه خاصیت قرارگاه عملیاتی بودن آن است، افزود: این قرارگاه‌ها باید نتیجه ملموس داشته باشد و اینکه درخواست کردیم معاون حمل و نقل ترافیک گزارش ارائه دهد می‌خواهیم بدانیم چگونه عمل کرده و چه مشکلاتی وجود دارد.

وی گفت: ترافیک مسائلی را ایجاد کرده و شورا موظف است در رسیدن به راه حل کمک کند و من هنوز امیدوارم بتوانیم کاری انجام دهیم.

 

اخبار مرتبط:
وقاحت شهردار تهران به رسم تصویر I ببینید
وقاحت شهردار تهران به رسم تصویر I ببینید

این بنر را مدیران زاکانی درست روبه‌روی پارک قیطریه نصب کرده‌اند.

آیت‌الله دوزدوزانی‌: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست / اگر برای آبادانی دین کاری نمی‌کنیم، دین را خرابتر نکنیم
آیت‌الله دوزدوزانی‌: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست / اگر برای آبادانی دین کاری نمی‌کنیم، دین را خرابتر نکنیم

آیت الله دوزدوزانی تبریزی گفت: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست. باید فکر و عمل و خواب و همه چیز او به معنویت مربوط باشد. روحانی برای دنیا حرکت نمی‌کند. روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند.

اخبار ضدو نقیض درباره خودکشی یک پزشک دیگر I بخوانید
اخبار ضدو نقیض درباره خودکشی یک پزشک دیگر I بخوانید

بعد از خبر درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی، امروز ۷ اردیبهشت، مهدی عبدوس، پزشک، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «خانم دکتر سمیرا آل سعیدی فوق تخصص روماتولوژی از میان ما رفت ایشان روز قبل پلن دارویی ‎خودکشی خود را با رزیدنت‌ها مطرح کرده، آن‌ها موضوع را جدی نگرفته و سر به سر ایشان هم می‌گذارند، مرحوم به گواهی همکاران، خوش اخلاق، فعال و با وجدان کاری بوده از ایشان یک فرزند به یادگار مانده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است