کد خبر : 194182
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - 10:59
دسته‌بندی : اخبار ویژه، سیاسی
چاپ

روزنامه اصولگرا: سرود «سلام فرمانده» کپی نیست

روزنامه اصولگرای جوان درباره سرود «سلام فرمانده» نوشت: اقدام سخیفی که در مقابل این سرود انجام گرفت انتشار فیلم سرودخوانی دختربچه‌های عراقی در شهر کربلا و در مراسم جشن تکلیف شان بود که سعی داشتند بگویند سرود «سلام فرمانده» کپی از آن است و تولیدی نیست! در حالی که شعری که این بچه‌ها می‌خواندند هیچ تناسب آهنگی و محتوایی با سلام فرمانده نداشت.

روزنامه اصولگرا: سرود «سلام فرمانده» کپی نیست

به گزارش سایت خبری مدارا؛ روزنامه اصولگرای جوان نوشت: یکی از مضحک‌ترین اقدامات تقابلی برای لوث کردن سرود «سلام فرمانده» از سوی رسانه‌های فارسی زبان معاندی مثل بی‌بی‌سی فارسی، شبکه ماهواره‌ای من و تو و تلویزیون سعودی ایران اینترنشنال صورت گرفت.

بی‌بی‌سی فارسی هم که از ابتدا خط تخریب این سرود را پیش گرفته بود وقتی با واکنش گسترده مثبت به آن در دیگر کشورها مواجه شد تا جایی که یکی از کارشناسانش گفته بود: «نقدی به سرود «سلام فرمانده» هست که گفته می‌شود مناسب کودکان نیست، ولی باید گفت در همه جای دنیا و همیشه این ســرودها در جاهای مختلف در مواقع حساس برای کودکان هم ساخته می‌شود.»

هرچند برخی نیز سعی کردند با غیر ایرانی خواندن آن زمینه جبهه‌گیری گروه‌های پان‌ایرانیست را مقابل آن فراهم کنند، اما این تلاش هم ناکام ماند.

اقدام سخیف دیگری که در مقابل این سرود انجام گرفت انتشار فیلم سرودخوانی دختربچه‌های عراقی در شهر کربلا و در مراسم جشن تکلیف شان بود که سعی داشتند بگویند سرود «سلام فرمانده» کپی از آن است و تولیدی نیست! در حالی که شعری که این بچه‌ها می‌خواندند هیچ تناسب آهنگی و محتوایی با سلام فرمانده نداشت.

افتخار تسری و انتشار بین المللی سرود «سلام فرمانده» آن قدر شگفت انگیز و سریع بوده که هنوز تحلیل دقیق و پژوهش جامعی درباره علل و دلایل این پراکندگی جغرافیایی کم نظیر و حتی بی نظیری که تا پیش از آن برای هیچ آهنگ یا ملودی با محتوا، جهت‌گیری و نتایجی که مستقیماً به باورهای دینی و مذهبی پرداخته باشد اتفاق نیفتاده، از سوی اندیشکده‌ها و پژوهشکده‌های اجتماعی و رسانه‌ای منتشر نشده است.

قطعاً نه فقط کشورما بلکه هیچ کشور دیگری توان وایرال بین المللی یک ملودی یا آهنگ و انتشار جهانی منبعث از انگیزه‌های شخصی و مبتنی بر اقدامات خودجوش افراد در کشورهای متنوع جهان را مانند سرود «سلام فرمانده» که بدون هیچ‌گونه هماهنگی و ارکستراسیون قبلی و هدف‌گذاری شده همه گیر شود، نداشته و ندارد.

اخبار مرتبط:
عباس عبدی: گروهی از اصولگرایان دروغگو، بی‌شخصیت، و هتاک هستند
عباس عبدی: گروهی از اصولگرایان دروغگو، بی‌شخصیت، و هتاک هستند

تحلیلگر مسائل سیاسی کشور نوشت: گروهی از اصولگرایان هستند که به راحتی دروغ می‌گویند و تهمت می‌زنند و حرف خود را تغییر می‌دهند، حقیقت مسلم و روشن را نفی می‌کنند، در تاریخ ایران وجود گروهی مشابه آنها یا بی‌سابقه است یا کم‌سابقه.

سلیمی نمین: در مسئاله حجاب نباید جامعه را به سمت لجبازی بِبریم
سلیمی نمین: در مسئاله حجاب نباید جامعه را به سمت لجبازی بِبریم

تحلیلگر اصولگرا گفت: آنچه مسلم است، این است که ۹۹ درصد بانوان کشور با هر نوع الزام در حجاب نسبت حساسیت ویژه‌ای دارند به این معنی که نمی‌خواهند نگاه پست به آنها شود و نمی‌خواهند ملعبه امیال دیگران باشند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی خطاب به کریمی‌قدوسی: سلاح هسته‌ای را کجا می‌خواهید آزمایش کنید؟
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی خطاب به کریمی‌قدوسی: سلاح هسته‌ای را کجا می‌خواهید آزمایش کنید؟

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی در واکنش به اظهارات یک نماینده گفت: به عنوان عضو کمیسیون تخصصی عرض می ‌کنیم که ما هیچگونه سلاح هسته ای نه ساخته‌ایم و نه داریم؛ من تعجب می کنم از این نماینده که واقعا می خواهد کجا آزمایش کند؟ چون اطلاعات درستی ندارند حرف های غیردقیق مطرح می کنند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است