کد خبر : 194076
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - 19:13
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

امام جمعه کرج: ضدیت ما با آمریکا هیچگاه کمرنگ نخواهد شد

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: دشمنان با مشکلات و فشارهای پیرامونی که به وجود می آورند محاسبات افراد به خصوص مسئولان را دچار نقص و خلل می‌کنند.

امام جمعه کرج: ضدیت ما با آمریکا هیچگاه کمرنگ نخواهد شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه ۲۷ خرداد کرج با بیان اینکه ضدیت ما با استکبار و به خصوص آمریکای جنایتکار و افکار پلیدش هیچگاه کم رنگ نخواهد شد گفت: اخیراً اشرار صهیونیستی نکاتی را در خصوص ایران و تغییر رویکرد شان بیان کردند که حالا در میدان عمل نتیجه  گفته هایشان را خواهند دید. اما آنچه که ما فراموش نخواهیم کرد و جزء آداب هر جامعه ما قرار گرفته فریاد مرگ بر آمریکا است.

حسینی همدانی به ترور ۱۷ هزار نفر به دست منافقان اشاره کرد و افزود: تاکنون هر اقدامی علیه مسلمانان انجام گرفته یک پای ثابت آن منافقان بودند.

خطیب جمعه کرج به سالگرد شهید مصطفی چمران به عنوان سرداری شجاع و دلیر اشاره کرد و افزود: زندگی و شخصیت شهید چمران می تواند  الگویی  برای جوانان و مسئولان کشور باشد.

وی گفت: شهید چمران مردی اهل عمل و جهاد و مقاومت بود و امروز برای رفع مشکلات کشور به مسئولانی همچون شهید چمران نیاز است.

آیت الله حسینی همدانی به مدیریت مصرف آب و جلوگیری از بیابان زایی در کشور اشاره کرد و افزود: مسئولان باید با اهتمام ویژه جلوی تغییر کاربری های کشاورزی را بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج با انتقاد از معیوب بودن شبکه آبرسانی و استفاده از روش های غرقابی و کشت محصولات آب بر در مناطق کم آب اشاره کرد و گفت: لازم است از تولید، مصرف تا بازیافت صرفه جویی صورت گیرد.

وی با تاکید برصیانت سدها و اصلاح شبکه های آبرسانی گفت: لازم است اقتدار غذایی جامعه در گرو توسعه کشاورزی است.

وی با بیان اینکه امروز یکی از مصادیق استکبار ستیزی کمک به استقلال کشور است افزود: رهبر انقلاب اولویت را به بخش کشاورزی داده اند چرا که وابستگی غذا منجر به وابستگی سیاسی به کشورهای بیگانه می شود.

اخبار مرتبط:
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است

روزنامه ایران با تعریف و تمجید از عملکرد رئیسی در شورای عالی امنیت ملی به حسن روحانی حمله کرده است!

فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد
فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است