کد خبر : 194056
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - 01:15
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

جزئیات دستگیری مدیران سه کانال تلگرامی مشهور

با مجموعه اقدامات فنی و اطلاعاتی چند ماهه پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه، ادمین های کانال های نیمه محرمانه، سرائر و سایه نویس به اتهام انتشار اسناد طبقه بندی شده و تشویش اذهان عمومی دستگیر شدند.

جزئیات دستگیری مدیران سه کانال تلگرامی مشهور

به گزارش سایت خبری مدارا؛ گرداب، سایت فرماندهی امنیت سایبری سپاه نوشت:

*با مجموعه اقدامات فنی و اطلاعاتی چند ماهه پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه، ادمین های کانال های نیمه محرمانه، سرائر و سایه نویس به اتهام انتشار اسناد طبقه بندی شده و تشویش اذهان عمومی دستگیر شدند.

*افراد بازداشت شده درصدد بودند از طریق انتشار اسناد طبقه بندی شده، اعتماد بخشی از مخاطبین را کسب کرده و سپس با انتشار اخبار گزینشی و کذب، در میان مسئولین کشور ایجاد اختلاف نمایند.

*دستگیرشدگان سه نفر هستند که در مدت فعالیت خود، با سواستفاده از خلا قانونی موجود در مدیریت فضای مجازی کشور و از بستر پیام رسان تلگرام، اقدامات مذکور را صورت داده بودند.

*ضمن درخواست از اصحاب رسانه جهت پرهیز از گمانه زنی درباره پرونده، اخبار تکمیلی متعاقبا از طریق وب سایت گرداب و رسانه های رسمی کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار مرتبط:
امام جمعه اردبیل: در شمال استان بحران آب جدی است
امام جمعه اردبیل: در شمال استان بحران آب جدی است

آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل با تبیین آثار عدم مدیریت یکپارچه سد و کانال اظهار داشت: در شمال استان بحران آب جدی است هر سال در چنین موسمی که موسم بسیار خاص و محصول در آستانه رسیدگی است مشکل آب درست می‌شود و علت آن این است که وزارت نیرو در یک اشتباه بسیار آشکار مدیریت سد و مدیریت کانال را از هم جدا کرده است.

برادر مهران غفوریان: پدر من ساواکی نبوده / فرد حاضر در ویدیو‌های منتشره را نمی‌شناسم
برادر مهران غفوریان: پدر من ساواکی نبوده / فرد حاضر در ویدیو‌های منتشره را نمی‌شناسم

مهدی غفوریان برادر مهران غفوریان اعلام کرد که پدر او عضو ساواک نبوده است.

۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز باران
۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز باران

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وقوع آب‌گرفتگی در ۶ استان، از امدادرسانی به مناطق درگیر حادثه در این استان‌ها خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است