کد خبر : 193450
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - 14:51
دسته‌بندی : اخبار ویژه، ورزشی
چاپ

سرمربی اسبق تیم ملی ایتالیا استقلالی می شود

درحالی‌که فوتبال ایران برای رده ملی هم با چالش انتخاب یک سرمربی بزرگ روبروست استقلالی‌ها به یک گزینه خارق العاده فکر می‌کنند.

سرمربی اسبق تیم ملی ایتالیا استقلالی می شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ آبی‌ها پس از یک فصل فوق‌العاده در همکاری با گابریله پین، دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی و با جدایی فرهاد به دنبال جواد نکونام رفتند اما همچنان اصرار به همکاری با این تئوریسین ایتالیایی هم داشتند.

حالا با انصراف نکو از هدایت آبی‌ها آنها در تلاشند تا چزاره پراندلی مرد هیجان انگیز ایتالیایی را که در اواسط کرونا و بیش از یک سال و نیم قبل به دلیل افسردگی از فیورنتینا و دنیای مربیگری استعفاء داده بود را راضی کنند تا دنیای فوتبال برگردد. او که ۲۰۱۲ با ایتالیا نایب قهرمان یورو شده، آخرین مربی است که تیم ملی کشورش را به جام جهانی رسانده هرچند تیم او در برزیل خیلی زود از دور رقابت‌ها کنار رفت اما ایتالیا پس از او در رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ ناکام ماند.

پراندلی غیر از فیورنتینا سابقه مربیگری در النصر امارات را هم دارد و با کار در خاورمیانه آشناست اما باید دید آبی‌ها موفق به این خواهند شد تا مرد خاص ایتالیایی را به شکستن بازنشستگی اش راضی کنند؟

اخبار مرتبط:
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است

امباپه فوتبالیست‌هایی را که بابت حضور در بازی‌های تیم ملی کشورشان پول دریافت می‌کنند، مورد تمسخر قرار داد.

خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند
خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند

خانواده آنخل دی‌ماریا، یکی از چهره‌های مطرح فوتبال آرژانتین، از سوی تبهکاران شهر روزاریو، طی پیام مشکوکی تهدید به مرگ شده‌اند! این پیام یک هفته پس از آن منتشر شد که دی‌ماریا، بازیکن فعلی بنفیکا، تایید کرد که می‌خواهد به دوران حرفه‌ای خود در باشگاه دوران کودکی‌اش یعنی روزاریو سنترال پایان دهد.

سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت
سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت

مدیر عامل سابق پرسپولیس درباره دلخوری از عادل فردوسی‌پور صحبت کرده و گفته است: «من با عادل تا چند وقت پیش به صورت تلفنی سلام و علیک داشتیم. منتها یک کاری کرد من هم بهش پیام دادم دیگر کاری باهات ندارم و باهات قهر می‌کنم که چرا این حرف را زدید؟ تقریبا یک سال نشده. از یک سال پیش کاری کرد که باعث شد دیگر رابطه‌ای نداشته باشیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است