کد خبر : 193123
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - 10:57
دسته‌بندی : اخبار ویژه، ورزشی
چاپ

جواد نکونام جانشین فرهاد مجیدی در «استقلال» شد

جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان در یک قدمی سرمربیگری آبی‌پوشان پایتخت قرار دارد.

جواد نکونام جانشین فرهاد مجیدی در «استقلال» شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ پس از جدایی قطعی فرهاد مجیدی از جمع آبی‌پوشان پایتخت و موافقت مدیران باشگاه استقلال با تصمیم این مربی، اسامی مختلفی به عنوان گزینه‌های داخلی و خارجی هدایت آبی‌پوشان مطرح شدند.

مهم‌ترین گزینه خارجی استقلال آندره‌آ استراماچونی بود که وکلای این مربی ایتالیایی موضع اول خود را حل‌وفصل کردن مطالبات پیشین استراماچونی قلمداد کردند که این مساله کار را برای مدیران استقلال برای توافق با این مربی ایتالیایی سخت کرد.

پس از استراماچونی، اولویت اول استقلال به عنوان گزینه داخلی، جواد نکونام سرمربی فصل پیش فولاد خوزستان بود که با توجه به حضور او در امارات مذاکرات مختلفی با این مربی انجام شد.

طبق پیگیری‌ها جواد نکونام در حال حاضر نزدیک‌ترین فرد برای هدایت استقلال است و در صورت نهایی شدن حضور او در استقلال، یک دستیار خارجی در کنار او در نیمکت آبی‌ها حضور خواهد داشت که احتمال می‌رود فردی غیر از گابریله پین باشد.

با توجه به شرایطی که میان گزینه‌های مدنظر مدیران استقلال رخ داده است، به نظر می‌رسد اگر میان باشگاه استقلال و فولاد توافقات نهایی بر سر انتقال جواد نکونام به جمع آبی‌ها صورت بگیرد، این مربی به عنوان مربی فصل آینده استقلال معرفی خواهد شد.

اخبار مرتبط:
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است

امباپه فوتبالیست‌هایی را که بابت حضور در بازی‌های تیم ملی کشورشان پول دریافت می‌کنند، مورد تمسخر قرار داد.

خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند
خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند

خانواده آنخل دی‌ماریا، یکی از چهره‌های مطرح فوتبال آرژانتین، از سوی تبهکاران شهر روزاریو، طی پیام مشکوکی تهدید به مرگ شده‌اند! این پیام یک هفته پس از آن منتشر شد که دی‌ماریا، بازیکن فعلی بنفیکا، تایید کرد که می‌خواهد به دوران حرفه‌ای خود در باشگاه دوران کودکی‌اش یعنی روزاریو سنترال پایان دهد.

سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت
سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت

مدیر عامل سابق پرسپولیس درباره دلخوری از عادل فردوسی‌پور صحبت کرده و گفته است: «من با عادل تا چند وقت پیش به صورت تلفنی سلام و علیک داشتیم. منتها یک کاری کرد من هم بهش پیام دادم دیگر کاری باهات ندارم و باهات قهر می‌کنم که چرا این حرف را زدید؟ تقریبا یک سال نشده. از یک سال پیش کاری کرد که باعث شد دیگر رابطه‌ای نداشته باشیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است