کد خبر : 192849
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۴ - 10:11
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

مذاکره استقلال با استراماچونی/ شرط مربی ایتالیایی برای بازگشت چیست؟

باشگاه استقلال به دنبال بازگرداندن آندره‌آ استراماچونی سرمربی ساق این باشگاه است.

مذاکره استقلال با استراماچونی/ شرط مربی ایتالیایی برای بازگشت چیست؟

به گزارش سایت خبری مدارا؛ باشگاه استقلال دیشب با جدایی فرهاد مجیدی از این تیم موافقت کرد تا پرونده سرمربی استقلال برای فصل آینده کاملا بسته شود. به این ترتیب آبی ها باید به دنبال جذب یک مربی دیگر باشند.

طی دو سه روز اخیر شایعات زیادی در خصوص مربیان مد نظر استقلال مطرح شده است که در این میان نام چند مربی ایرانی و چند مربی خارجی دیده می شود.

اما مدیران استقلال به دنبال جذب سرمربی هستند که مورد رضایت هواداران این تیم باشد. به همین دلیل مذاکره با آندره استراماچونی را در دستور کار خود قرار داده اند. گفته می شود این مربی مشکلی برای جدایی از الغرافه ندارد اما او در مذاکرات ابتدایی خود با آبی ها رقم بالایی درخواست کرده که فعلا ا مخالفت مدیران این تیم مواجه شده است.

با این حال مذاکرات بین نمایندگان دو طرف همچنان ادامه دارد. یکی از نگرانی های استراماچونی موضوعات مالی است و از باشگاه استقلال به نوعی تضمین خواسته و البته بخش زیادی از رقم درخواستی خود را هم اعلام کرده که در همان ابتدای کار دریافت خواهد کرد.

باید منتظر ماند و دید در نهایت باشگاه استقلال می تواند رضایت مربی سابق خود را برای بازگشت جلب کند یا نه. استراماچونی البته دو سال قبل شکایتی از استقلال انجام داد و آبی ها باید غرامت قرارداد ۲ ساله او را پرداخت کنند.

موضوعی که البته ارتباطی به قرارداد جدید او با این باشگاه نخواهد داشت.

اخبار مرتبط:
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است

امباپه فوتبالیست‌هایی را که بابت حضور در بازی‌های تیم ملی کشورشان پول دریافت می‌کنند، مورد تمسخر قرار داد.

خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند
خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند

خانواده آنخل دی‌ماریا، یکی از چهره‌های مطرح فوتبال آرژانتین، از سوی تبهکاران شهر روزاریو، طی پیام مشکوکی تهدید به مرگ شده‌اند! این پیام یک هفته پس از آن منتشر شد که دی‌ماریا، بازیکن فعلی بنفیکا، تایید کرد که می‌خواهد به دوران حرفه‌ای خود در باشگاه دوران کودکی‌اش یعنی روزاریو سنترال پایان دهد.

سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت
سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت

مدیر عامل سابق پرسپولیس درباره دلخوری از عادل فردوسی‌پور صحبت کرده و گفته است: «من با عادل تا چند وقت پیش به صورت تلفنی سلام و علیک داشتیم. منتها یک کاری کرد من هم بهش پیام دادم دیگر کاری باهات ندارم و باهات قهر می‌کنم که چرا این حرف را زدید؟ تقریبا یک سال نشده. از یک سال پیش کاری کرد که باعث شد دیگر رابطه‌ای نداشته باشیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است