کد خبر : 192832
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۴ - 09:44
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

دستگیری ۱۶ سرشاخه اصلی و اخلالگر ارز فردایی

سخنگو و معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی از دستگیری ۱۶ سرشاخه اصلی و اخلالگر ارز فردایی و طلا خبر داد.

دستگیری ۱۶ سرشاخه اصلی و اخلالگر ارز فردایی

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سردار “مهدی حاجیان” اظهار داشت: پلیس امنیت اقتصادی در راستای اجرای مصوبه اخیر سران قوا مبنی بر غیر قانونی بودن معاملات فردایی طلا و ارز با عنایت به اینکه اخلالگران بازر ارز و طلا با ایجاد تقاضای کاذب و غیر واقعی نسبت به افزایش تقاضا و بالا بردن قیمت طلا و ارز اقدام می کردند، با اشراف اطلاعاتی نسبت به شناسایی مخلان بازار ارز فردایی و طلا اقدام و با هماهنگی قضائی و بانک مرکزی ۱۶ نفر از اخلالگران و سرشاخه های تاثیرگذار در این بازار را دستگیر کرده است.

سخنگو و معاون فرهنگی  اجتماعی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی تصریح کرد: با توجه به مصوبه اخیر، شناسایی و دستگیری افرادی که اقدام به اخلال در این بازار می کنند در دستور کار پلیس بوده و ماموران فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی به کسانیکه در این بازار فعالیت داشته و یا قصد ورود به این بازار غیر قانونی را دارند، هشدار جدی می دهد که تحت رصد پلیس هستند و درصورت مشاهده برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

اخبار مرتبط:
وضعیت آب و هوا، امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
وضعیت آب و هوا، امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق همچنین وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

پلیس: شبکه شیطان‌پرستی در تهران متلاشی شد
پلیس: شبکه شیطان‌پرستی در تهران متلاشی شد

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد اعضای شبکه شیطان پرستی که دارایِ عضو سازمان یافته از اتباع خارجیِ اروپایی و ایرانی بودند طی عملیاتی فنی و تخصصی توسط سازمان اطلاعات پلیس شناسایی و دستگیر شدند. در مکان برگزاری جلسه شیطان پرستی تعداد ۱۴۶ نفر مرد و ۱۱۵ نفر زن به‌صورت برهنه و مستهجن حضور داشته که با آرم، علائم و نماد‌های خاص شیطان پرستی بر روی البسه، سر، صورت و موی سر با الصاق نماد بر روی گوش و بینی و با حضور سه نفر تبعه اروپایی دستگیر شدند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است