کد خبر : 192786
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۳ - 18:31
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

امام جمعه رشت: برخی افراد سالوس منش، خون‌آشام و آن‌ها که درد دین ندارند گرانی درست کردند

آیت‌الله فلاحتی با پیشنهاد ایجاد اتاق فکر قیمت‌گذاری کالای تولیدی در استان‌ها توسط نمایندگان عالی اجرایی دولت در این مناطق گفت: برخی افراد سالوس منش، خون‌آشام و آن‌ها که درد دین ندارند نرخ بیش از یک‌صد قلم کالا را افزایش دادند.

امام جمعه رشت: برخی افراد سالوس منش، خون‌آشام و آن‌ها که درد دین ندارند گرانی درست کردند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه رشت در مصلی این شهر، با تسلیت فرارسیدن ۱۴ خرداد سالروز ارتحال جانکاه معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) اظهار کرد: خدای متعال مقام معظم رهبری را به‌عنوان نعمت بزرگ به‌عنوان جانشین حضرت امام خمینی (ره) به ملت ایران عنایت کرد.

امام‌جمعه رشت با اشاره به تصویب قانون جرم انگاری رابطه با رژیم صهیونیستی توسط مجلس عراق، بیان کرد: تعداد ۲۷۵ نفر از نمایندگان مجلس کشور عراق عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را جرم انگاری کردند که از اقدام‌های خوب این مجلس است.

فلاحتی به توقیف یک نفت‌کش دارای محموله نفت ایران توسط کشور یونان در ۲۰ فروردین‌ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران پس از پیگیری‌های بین‌المللی مجبور شد دو کشتی یونانی دارای محموله نفت را توقیف کند.

وی با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران آمریکا و رژیم صهیونیستی را به ذلت کشانده، تصریح کرد: فریاد «مرگ بر آمریکا» خرد و کلان ملت ایران بلند است ضمن اینکه توقیف دو نفت‌کش یونانی درسی برای دیگر کشورها بود که یدک‌کش استکبار نشوند.

امام‌جمعه رشت روی کار آمدن دولت سیزدهم را با راهبرد مطالبات جبهه مردمی انقلاب اسلامی و نگاه ارزشی ذکر کرد و گفت: دولت جدید با شجاعت نشان داد اقداماتی را انجام می‌دهد که بسیاری از رجال سیاسی ترس انجام آن را دارند.

فلاحتی با اشاره به پرداخت یارانه نقدی دولت برای کالای اساسی مردم، بیان کرد: برخی افراد سالوس منش، خون‌آشام و آن‌ها که درد دین ندارند نرخ بیش از یک‌صد قلم کالا را افزایش دادند.

وی به تلاش دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه اشاره کرد و افزود: طبق رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری، هر حرکتی که منجر به یاس و ناامیدی در مردم شود مضموم و منفور است بنابراین نوشته و گفته‌ها نباید طوری تنظیم شود که در مردم ایجاد یاس و ناامیدی کند.

امام‌جمعه رشت با پیشنهاد ایجاد اتاق فکر قیمت‌گذاری کالای تولیدی در استان‌ها توسط نمایندگان عالی اجرایی دولت در این مناطق، بیان کرد: مسؤولان باید نظارت جدی در نرخ‌گذاری کالای تولیدی در استان‌ها داشته باشند تا قیمت برای مصرف‌کننده مشخص باشد.

فلاحتی افزایش نرخ کالا را سبب نگرانی مردم دانست و بیان کرد: دولت با حرکت حفظ عزت ملت روی کار آمده و امیدواریم در زمینه تثبیت قیمت‌ها تلاش بیشتری داشته باشد.

وی پیرامون حقوق فرزند بر پدر و مادر در راستای سبک زندگی اسلامی، گفت: حق تربیت یکی از حقوق فرزند بر پدر و مادر بوده و تربیت فرزند باید تدریجی باشد.

اخبار مرتبط:
کیهان: باید ریشه بی‌حجاب‌های جاهل را خشکاند
کیهان: باید ریشه بی‌حجاب‌های جاهل را خشکاند

روزنامه حسین شریعتمداری به ماجرای برخورد پلیس با زنانی که بدحجاب هَستند واکنش نشان داد.

فداحسین مالکی: از دید ما اردن شریک رژیم اسرائیل است
فداحسین مالکی: از دید ما اردن شریک رژیم اسرائیل است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از دید ما هر کشوری در حوزه خلیج فارس بخواهد پایگاه‌هایش را در اختیار اسرائیل قرار دهد یقین داشته باشد که شریک این رژیم است و این تعریفی است که ما در استراتژی خود داریم.

نماینده مجلس: اسرائیل می‌خواهد به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند
نماینده مجلس: اسرائیل می‌خواهد به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اسرائیل دارد بخشی از کشور‌های عربی را با خود همراه می‌کند دوم اینکه به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند که اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد بیش از همه عربستان باید رفتارش را تغییر دهد و عذرخواهی کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است