کد خبر : 192659
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - 12:02
دسته‌بندی : اخبار ویژه، سیاسی
چاپ

آیت الله بوشهری: به مناسبت ساخت فیلم «عنکبوت مقدس» باید عزای عمومی اعلام می شد

آیت الله بوشهری گفت: ه دنبال عقده گشایی نسبت به نظام و مقدسات اسلامی هستند. تا کی باید لب فرو بندیم تا کسانی که از امکانات این کشور استفاده می کنند، با دشمن بیرونی همراهی کرده و چنین فاجعه ای بیافرینند. این اولین نیست و آخرین هم نخواهد بود. ما در طول سالهای گذشته شاهد اهانت ها و جسارت ها بوده ایم.

آیت الله بوشهری: به مناسبت ساخت فیلم «عنکبوت مقدس» باید عزای عمومی اعلام می شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در اجلاسیه سالیانه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم که در مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد، اهانت به ساحت امام علی بن موسی الرضا (علیهما السلام) را محکوم کرد و گفت: مزدوران داخلی و مزدوران خارجی دست در دست یکدیگر دادند و فیلمی را ساختند که شهر مشهد را نشانه گرفته است. اگر عزای عمومی به این مناسبت اعلام می شد، جا داشت.

او از مسئولان خواست جلوی تکرار اینگونه مسائل را بگیرند و گفت: اینها به دنبال عقده گشایی نسبت به نظام و مقدسات اسلامی هستند. تا کی باید لب فرو بندیم تا کسانی که از امکانات این کشور استفاده می کنند، با دشمن بیرونی همراهی کرده و چنین فاجعه ای بیافرینند. این اولین نیست و آخرین هم نخواهد بود. ما در طول سالهای گذشته شاهد اهانت ها و جسارت ها بوده ایم.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه سخنان خود بیان کرد: در طول این سال ها، انقلاب اسلامی با مخالفت ها و چالش های فراوانی روبرو شده است که بحمدالله ملت خوب ایران با رهبر انقلاب اسلامی همراهی کرده و در برابر این چالش ها ایستاده اند.

او اضافه کرد: مبانی و اصول انقلاب اسلامی از ظرفیت بالایی برخوردار بوده و برخاسته از فطرت است، شعارهایی که مبنای انقلاب بوده برای نسل امروز و آینده جذابیت دارد و این ظرفیت های بی نظیر است که با تکیه بر آن می توانیم مقابل این چالش ها و آسیب ها ایستادگی کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اصول و مبانی انقلاب ما برگرفته از قرآن کریم و کلمات اهل بیت (علیهم السلام) است که با فطرت سازگاری دارد و همین عامل استواری آن است.

او با اذعان به چالش های کشور در عرصه منطقه ای و بین المللی و داخلی ابراز داشت: اگر از ظرفیت های این اصول و مبانی در کادرسازی و نظام سازی استفاده شود، می توانیم موفق باشیم و به نتیجه روشن برسیم.

اخبار مرتبط:
امام جمعه شیراز: بهترین راه برای رفع تمام مشکلات، توکل به خداست
امام جمعه شیراز: بهترین راه برای رفع تمام مشکلات، توکل به خداست

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه بهترین راه برای رفع تمام مشکلات در زندگی بشر، توکل به خداوند است

سیداحمد علم الهدی مَردم را برای مبارزه با بی‌حجابی فراخواند / کنایه پدر زَن به داماد درباره معین؟
سیداحمد علم الهدی مَردم را برای مبارزه با بی‌حجابی فراخواند / کنایه پدر زَن به داماد درباره معین؟

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در خصوص بحث حجاب گفت: اگر مردم بخواهند یک گوشه بنشینند، تماشاچی باشند و بگویند آقای خطیب نماز جمعه، آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! برادران و خواهران، جهت گیری انقلاب در جامعه ما با میدان داری مردم محقق می‌شود.

کنایه سیداحمد خاتمی به مرحوم هاشمی‌رفسنجانی؛ دوران موشک پایان نیافته و باید موشک داشته باشیم
کنایه سیداحمد خاتمی به مرحوم هاشمی‌رفسنجانی؛ دوران موشک پایان نیافته و باید موشک داشته باشیم

امام جمعه موقت تهران گفت: در عملیات وعده صادق یک جا را زدیم اما نسبت به مراکز زیادی هشدار دادیم. اعلام کردیم بازی با ایران بازی با دم شیر است؛ همچنین اعلام کردیم اگر با ایران اسلامی آنچنان رفتار کنید پاسخ جدی از ما دریافت خواهید کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است