کد خبر : 192639
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - 09:38
دسته‌بندی : سیاسی، اخبار ویژه
چاپ

سردار رمضان شریف: می خواهند ذهنیت مردم نسبت به روحانیت را خراب کنند

سخنگوی سپاه گفت: دشمنان کشور می خواهند با انواع و اقسام ترفندها، چهره نادرست و ناموجهی از روحانیت را به افکار عمومی القا کنند و در این سوی ماجرا، رسانه های متعهد و انقلابی از جمله رسانه رسمی حوزه باید بکوشند که این توطئه شوم دشمن را با فعالیت درست و حرفه ای و نگاه انقلابی، خنثی نمایند.

سردار رمضان شریف: می خواهند ذهنیت مردم نسبت به روحانیت را خراب کنند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار، رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به تلاش بی وقفه دشمنان انقلاب و نظام برای تخریب روحانیت اصیل و انقلابی گفت: دشمن به خوبی می داند که روحانیت ستون این خیمه است و لذا با سازماندهی حرفه ای و فعالیت های مستمر و بی امان در حوزه رسانه و فضای مجازی، می خواهد ذهنیت مردم را نسبت به روحانیت و حوزه های علمیه تغییر داده و این جایگاه رفیع و خدوم را تضعیف نماید.

مسئول روابط عمومی کل سپاه همچنین با تأکید بر لزوم و اهمیت رصد و پایش تحرکات رسانه های معاند و ضدانقلاب پیرامون حوزه و روحانیت خاطرنشان کرد: آن ها می خواهند که با انواع و اقسام ترفندها، چهره نادرست و ناموجهی از روحانیت را به افکار عمومی القا کنند و در این سوی ماجرا، رسانه های متعهد و انقلابی از جمله رسانه رسمی حوزه باید بکوشند که این توطئه شوم دشمن را با فعالیت درست و حرفه ای و نگاه انقلابی، خنثی نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به محبوبیت و فراگیری فوق العاده سرود “سلام فرمانده” ابراز داشت: وقتی کاری مخلصانه و برای رضای خدا باشد، علیرغم همه فضاسازی ها و دشمنی ها، جای خود را در دل ملت ایران و از جمله نسل جدید باز می کند و سرود سلام فرمانده این مساله را به خوبی ثابت کرد.

سردار شریف افزود: از رسانه رسمی حوزه به عنوان آینه تمام نمای روحانیت و ارائه دهنده تصویر واقعی از حوزه و روحانیت انتظار می رود که هر چه بیشتر و بهتر در این مسیر گام بردارد و کاری کند که توطئه های شوم دشمن در تخریب چهره روحانیت خنثی و ناکام شود.

وی در خاتمه گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری در عرصه فعالیت های رسانه ای و بویژه فضای مجازی، نیازمند شهامت و روحیه انقلابی هستیم و بایستی با نصب العین قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب که رسالت و تکلیف ما را مقام معظم رهبری با درایت و حکمت ترسیم نموده اند ، وظایف و اولویت های فرا روی خود را شناسایی و هوشمندانه و هنرمندانه آن را پیگیری و تحقق بخشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط:
امام جمعه شیراز: بهترین راه برای رفع تمام مشکلات، توکل به خداست
امام جمعه شیراز: بهترین راه برای رفع تمام مشکلات، توکل به خداست

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه بهترین راه برای رفع تمام مشکلات در زندگی بشر، توکل به خداوند است

سیداحمد علم الهدی مَردم را برای مبارزه با بی‌حجابی فراخواند / کنایه پدر زَن به داماد درباره معین؟
سیداحمد علم الهدی مَردم را برای مبارزه با بی‌حجابی فراخواند / کنایه پدر زَن به داماد درباره معین؟

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در خصوص بحث حجاب گفت: اگر مردم بخواهند یک گوشه بنشینند، تماشاچی باشند و بگویند آقای خطیب نماز جمعه، آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! برادران و خواهران، جهت گیری انقلاب در جامعه ما با میدان داری مردم محقق می‌شود.

کنایه سیداحمد خاتمی به مرحوم هاشمی‌رفسنجانی؛ دوران موشک پایان نیافته و باید موشک داشته باشیم
کنایه سیداحمد خاتمی به مرحوم هاشمی‌رفسنجانی؛ دوران موشک پایان نیافته و باید موشک داشته باشیم

امام جمعه موقت تهران گفت: در عملیات وعده صادق یک جا را زدیم اما نسبت به مراکز زیادی هشدار دادیم. اعلام کردیم بازی با ایران بازی با دم شیر است؛ همچنین اعلام کردیم اگر با ایران اسلامی آنچنان رفتار کنید پاسخ جدی از ما دریافت خواهید کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است