کد خبر : 192571
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - 14:38
دسته‌بندی : اخبار ویژه، سیاسی
چاپ

وزیر ورزش: زنان در بازی های ملی می توانند به ورزشگاه ها بروند/ مشکلی با استقلالی ها ندارم

وزیر ورزش و جوانان درباره عدم حضور زنان در ورزشگاه‌ها در بازی‌های باشگاهی فوتبال ایران گفت: فدراسیون فوتبال مسئولیت حضور زنان در بازی‌های باشگاهی را برعهده دارد؛ ما بازی‌های ملی را تضمین می‌کنیم.

وزیر ورزش: زنان در بازی های ملی می توانند به ورزشگاه ها بروند/ مشکلی با استقلالی ها ندارم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان درباره عدم حضور زنان در ورزشگاه‌ها در بازی‌های باشگاهی فوتبال ایران گفت: فدراسیون فوتبال مسئولیت حضور زنان در بازی‌های باشگاهی را برعهده دارد؛ ما بازی‌های ملی را تضمین می‌کنیم.

حمیدرضا سجادی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ان‌شاءالله باید در این چند ماه منتهی به مسابقات جام‌جهانی کنار تیم ملی باشیم، چرا که همه دوست داریم کیفیت عملکرد تیم ملی فوتبال نسبت به گذشته متفاوت باشد.

وی افزود: باید از ظرفیت وزارت امور خارجه برای تیم ملی استفاده کنیم، از آقایان امیرعبداللهیان و خطیب‌زاده و معاونین وزیر امور خارجه بسیار تشکر می‌کنم که واقعاً پیگیر کارها هستند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه درباره برنامه تدارکاتی تیم ملی فوتبال پیش از بازی‌های جام‌جهانی گفت: فدراسیون دو مکاتبه انجام‌ داده و منتظر پاسخ فدراسیون فوتبال کانادا هستیم.

سجادی همچنین در پاسخ به این سؤتل که در اردوی قطر چه بازی تدارکاتی برای تیم ملی در نظر گرفته شده است، گفت: هنوز گزارشی درباره بازی به من داده نشده است.

وی ادامه داد: هفته آینده مأموریتی به قطر دارم که فرصت مناسبی است به خاطر جام جهانی کارهای لازم‌ برای تیم‌ملی فوتبال انجام شود و بتوانیم هماهنگی لازم برای دیدار تدارکاتی انجام دهیم.

وزیر ورزش و جوانان درباره علت اینکه در جشن قهرمانی تیم فوتبال استقلال حضور نداشته است، خاطرنشان کرد: به دلیل مشغله، امکان حضور فراهم نشد، اما نبودن بنده نشانه زاویه داشتن با این تیم نیست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است