کد خبر : 192336
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - 15:30
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

سایت اصولگرا: علی کریمی در کاخ خودش خوشگذرانی می کند و در توییتر برای مردم اشک تمساح می ریزد

یک سایت خبری تحلیلی نزدیک به جریان سنتی اصولگرا با اشاره به توییت روزگذشته علی کریمی نوشت: شهادت صیاد خدایی در کوچه های جنوب تهران رسوایشان ساخت. کسانی را رسوا ساخت که در کاخ های شمال تهران با قبض آب و برق های چند میلیونی و در میانه خوشگذرانی های چند میلیاردی، پشت اینستاگرام و توییتر می نشینند و برای فقر و تنگدستی مردم اشک تمساح میریزند.

سایت اصولگرا: علی کریمی در کاخ خودش خوشگذرانی می کند و در توییتر برای مردم اشک تمساح می ریزد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سایت اصولگرای الف با انتشار مطلبی ضمن اشاره به فاجعه «متروپل» و اشاره به جشنواره فیلم فجر نوشت: کجای دنیا اجازه می دهند سلبریتی هایشان در داخل پول درآورند و در خارج، از کشورشان دائما بدگویی کنند!؟ کجای دنیا اجازه می دهند که با اینهمه دروغ پراکنی و تحریک افکار عمومی، امنیت ملی را به مخاطره اندازند.

این سایت طلبکار از مردم در ادامه مطلب انتقادی خودش نوشت: سلبریتی هایی که این روزها در جشنواره کن پشت هر دوربینی رسیدند برای مردم دنیا از بدبختی و بیچارگی! مردم ایران گفتند، شد یکبار هم به تحریم های ظالمانه آمریکا اشاره کنند!؟ اگر واقعا بخاطر فشارهای اقتصادی بر مردم ناراحت هستند، شد یکبار هم به عهدشکنی آمریکایی ها در برجام اشاره کنند!؟ چرا فقط دوست دارند ملت خود را در چشم دنیا تحقیر کنند!؟ چطور است آن چند ده هزار نفری که برای سیاه نمایی هایشان در فضای مجازی کف میزنند را مردم حساب می کنند اما میلیون های نفری را که زیر تابوت سردار شهیدمان را گرفتند به حساب نمی آورند!؟ شد یکبار هم بخاطر این جمعیت چندین میلیونی، به ترور حاج قاسم یا دانشمندان هسته ای کشورمان اعتراض کنند!؟

این سایت نزدیک به احمدتوکلی ادامه داد: سالها تبلیغ می کردند که مدافعان حرم پول گزافی از قِبَل جهاد در سوریه می گیرند تا اینکه شهادت صیاد خدایی در کوچه های جنوب تهران رسوایشان ساخت. کسانی را رسوا ساخت که در کاخ های شمال تهران با قبض آب و برق های چند میلیونی و در میانه خوشگذرانی های چند میلیاردی، پشت اینستاگرام و توییتر می نشینند و برای فقر و تنگدستی مردم اشک تمساح میریزند. طوری در حسرت یک تکه نان شیون می کنند که گویا مردم ایران دارند کرور کرور از قحطی نان در کوچه و خیابان جان می دهند! یادمان نرفته که همین ها، همسایه های سیاستمدارشان را با تبلیغات فریبنده بر سرکار آوردند اما بعد که نتیجه ۸ سال مدیریت فاجعه بار رفقایشان مشخص شد، دوباره انقلاب را نشانه گرفتند. انقلابی که مظهرش سلیمانی ها و صیادهاست و نه مسئولان عافیت طلب و غربگرا.

اخبار مرتبط:
غضنفرآبادی، نماینده مجلس: بازگشت گشت‌ارشاد به خیابان‌ها قانونی است
غضنفرآبادی، نماینده مجلس: بازگشت گشت‌ارشاد به خیابان‌ها قانونی است

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مدعی شده است که بازگشت گشت ارشاد قانونی و طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

آصفری، نماینده مجلس: آقای رافائل گروسی از رأفت جمهوری اسلامی دارد سؤاستفاده می‌کند / سفر گروسی به ایران برای ما خوشحال‌کننده نیست و اهمیتی نَدارد
آصفری، نماینده مجلس: آقای رافائل گروسی از رأفت جمهوری اسلامی دارد سؤاستفاده می‌کند / سفر گروسی به ایران برای ما خوشحال‌کننده نیست و اهمیتی نَدارد

محمدحسن آصفری مدعی شد: آقای گروسی همواره از رأفت جمهوری اسلامی سؤاستفاده کرده است. بعد از برجام قرار بود آژانس راستی‌آزمایی کند و اگر ایران به تعهداتش عمل کرده باشد،گزارشی دقیق و صادقانه بدهد اما آژانس در همه این سال‌ها نشان داد که سیاسی‌کاری می‌کند و دیدیم که گزارش‌های مغرضانه‌ای داد.

معصومه حائری‌یزدی: آقامصطفی (خمینی) درباره حجاب سختگیری نمی‌کرد
معصومه حائری‌یزدی: آقامصطفی (خمینی) درباره حجاب سختگیری نمی‌کرد

مرحوم حاج آقا مصطفی از حضور در نجف و در کنار برخی از روحانیونی که افکار متحجرانه‌ای داشتند ناراحت بود و به علت حضور برخی از این روحانیون در بیرونی امام، شاید نزدیک ۱۰ سال به بیرونی ایشان نمی‌رفت و با ناراحتی و عصبانیت و با صدای بلند می‌گفت این چه کاری است که در بیرونی می‌نشینند و چای می‌خورند و درباره گوشت و مانند آن حرف می‌زنند؟! اما بیرونی مرحوم آیت‌الله خویی را خیلی قبول داشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است