کد خبر : 191788
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - 11:20
دسته‌بندی : فرهنگی
چاپ

واکنش رضا کیانیان به آلودگی هوا/ متخصصین سالهاست هشدار می دهند ولی مسؤلین دایورت کرده‌اند جای دیگری

رضا کیانیان، بازیگر شناخته‌شده در صفحه اینستاگرامش از دوستی اهوازی گفت که عکسی از به جا ماندن جاپایش روی فرش از شدت گرد و غبار، برای او فرستاده است و نوشت تهران حالا می‌فهمد خوزستان این همه سال چه کشیده است.

واکنش رضا کیانیان به آلودگی هوا/  متخصصین سالهاست هشدار می دهند ولی مسؤلین دایورت کرده‌اند جای دیگری

به گزارش مدارا،رضا کیانیان، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با انتشار چند عکس و ویدئو در صفحه اینستاگرامش با هشتگ‌های «#گرد_و_غبار #خوزستان_تنها_نیست #فرونشست_های_شهرها #خشکسالی_را_جدی_بگیریم #نابودی_آب_هوا_محیط_زیست #توفان_نمک #سرطان #تنگی_نفس» چنین نوشت:

«امروز اول وقت با محمد تقدیر دفتر مجله «فیلم امروز» بودم. دفتر عباس یاری. وقتی نشستم، روی میز قشر نازکی از خاک بود. تعجب کردم ، چیزی نگفتم، با دستمال کاغذی جلوی خودم را پاک کردم. وقتی هوشنگ گلمکانی وارد شد بعد از خوش‌وبش نشست. گفت چرا میز پُرِ خاکه! عباس گفت دیروز عصر همه‌جا گردگیری شده و از پنجره به بیرون اشاره کرد و ادامه داد هر روز صبح و عصرباید گردگیری کنیم. آسمان پر بود از گرد و غبار. تازه قرار است از امروز عصر گرد و غبار به تهران هجوم بیاورد.
یکی از دوستان من که اهواز زندگی می‌کند عکسی برایم فرستاده از جای پاهاشان روی فرش اتاق! و نوشته هر روز بساط‌مان همین است. حالا تهران می‌فهمد این همه سال خوزستان چه کشیده است!
نیم ساعتی بعد، حس کردم ته گلویم پر از گرد و غبار است.
دوستی، بعد از مرگ داوود می‌پرسید چرا این‌قدر سرطان زیاد شده؟ پاسخ دادم: اصلا سؤال دارد؟
من ِدوستدار محیط زیست چند سال است دارم هشدار می‌دهم. متخصصین که دهه‌هاست ولی مسؤلین دایورت کرده‌اند جای دیگری.
این ویدئو از جعبه روی میزی است که دورش نشسته بودیم! یادتان باشد این اول راه است. توفان نمک دریاچه ارومیه در راه است.»

اخبار مرتبط:
جبلی: فضای تبادل و تضارب افکار در صداوسیما ادامه خواهد داشت
جبلی: فضای تبادل و تضارب افکار در صداوسیما ادامه خواهد داشت

رئیس سازمان صداوسیما گفت: تعامل با مخاطبان و میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف همان‌طور که دیدیم، ان‌شاالله تقویت خواهد شد.

بهرام بیضایی به سرطان مبتلا شد
بهرام بیضایی به سرطان مبتلا شد

پرویز جاهد نویسنده و منتقد سینما با انتشار تصویری از بهرام بیضایی نوشت: «عکس ظاهرا غیر متعارفی از بهرام بیضایی در فضای مجازی تکثیر شده و دوستانی درباره‌اش تحلیل و نظریه‌پردازی کرده و می‌کنند. تا جایی که اطلاع دارم متاسفانه آقای بیضایی مدتی است گرفتار هیولای وحشتناکی شده‌اند و با آن می‌جنگند.»

همسر کیومرث پوراحمد: من هنوز جرئت نکرده‌ام به وسایل و لباس‌هایت‌ دست بزنم
همسر کیومرث پوراحمد: من هنوز جرئت نکرده‌ام به وسایل و لباس‌هایت‌ دست بزنم

مهرانه ربی نوشت: کیو جان من هنوز جرئت نکرده‌ام به وسایلت، به لباس‌هایت‌ دست بزنم. حوله‌ات هنوز پشت در حمام آویزان است و من هربار که از آنجا رد می‌شوم دلم پایین می‌ریزد. کتاب‌هایت را دست نزده‌ام و فکر می‌کنم شاید این‌طور بشود حداقل حضورت را در امتداد شعور حیاتی که تو را به آن‌ها دوخته احساس کنم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است