کد خبر : 191664
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - 15:25
دسته‌بندی : بین الملل، اخبار ویژه
چاپ

همسر زلنسکی: جنگ خانواده ما را از هم جدا کرد

اولنا زلنسکا، همسر رئیس جمهور اوکراین در مصاحبه‌ای تلویزیونی که با حضور در کنار شوهرش انجام داد به صحبت درباره تجربه‌های این خانواده طی حمله روسیه به این کشور پرداخته و گفت: خانواده ما مانند سایر خانواده‌های اوکراینی از هم پاشیده شد.

همسر زلنسکی: جنگ خانواده ما را از هم جدا کرد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ اولنا زلنسکا، همسر رئیس جمهور اوکراین در مصاحبه‌ای تلویزیونی که با حضور در کنار شوهرش انجام داد به صحبت درباره تجربه‌های این خانواده طی حمله روسیه به این کشور پرداخته و گفت: خانواده ما مانند سایر خانواده‌های اوکراینی از هم پاشیده شد.

به گزارش پایگاه هیل، اولنا زلنسکا، بانوی اول اوکراین در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی آی.سی.تی.وی درباره ولودیمیر زلنسکی که به عنوان یک رئیس جمهور زمان جنگ کشورش را رهبر کرده، بیان داشت: او در محل کارش زندگی می‌کند. ما به مدت دو ماه و نیم اصلاً او را ندیدیم.

او افزود که قدر این مصاحبه را به عنوان زمانی که میتواند کنار همسرش صرف کند، میداند.

اولنا زلنسکا در پاسخ به این سوال که آیا جنگ “اساسا شوهرش را از او گرفته است” گفت، “هیچ چیز شوهر من را از من نمیگیرد حتی جنگ.”

در ابتدای این حمله، زلنسکی و خانواده‌اش به رغم اینکه می‌دانستند او و خانواده‌اش از اهداف اصلی مسکو هستند، در اوکراین ماندند.

زلنسکا اولین حضور عمومی خود را از زمان آغاز حمله روسیه به کشورش در اوایل ماه جاری در ضمن دیدار با جیل بایدن، بانوی اول آمریکا انجام داد اما قبل از آن از طریق انتشار پست‌ها در رسانه‌های اجتماعی از کشورش حمایت کرده بود.

زلنسکا قبلاً در مصاحبه‌ای که از طریق ایمیل با نشریه ووگ انجام داده بود، توضیح داده بود زمان شروع حمله چه وضعیتی را تجربه کرده است.

او گفت: نمی‌گویم هراس وجود داشت. شاید سردرگمی. این که میپرسیدیم با بچه‌ها چه کنیم؟ او (زلنسکی) گفت، صبر کن، به شما اطلاع می‌دهم. در هر صورت، اقلام ضروری و اسناد را جمع کنید. و او از خانه خارج شد.

اخبار مرتبط:
سفیر اسرائیل: روسیه حمله ایران را محکوم کند / مسکو: مگر شما حملات اوکراین به خاک ما را محکوم کردید؟
سفیر اسرائیل: روسیه حمله ایران را محکوم کند / مسکو: مگر شما حملات اوکراین به خاک ما را محکوم کردید؟

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه، در پاسخ به درخواست سفیر اسرائیل در مسکو برای محکوم کردن حمله ایران، خاطرنشان کرد که اسرائیل حملات کیف به خاک روسیه را محکوم نکرد.

جو بایدن: ما به اسرائیل کمک کردیم تا تقریباً تمام پهپادها و موشک‌های ایران را سرنگون کند
جو بایدن: ما به اسرائیل کمک کردیم تا تقریباً تمام پهپادها و موشک‌های ایران را سرنگون کند

رئیس جمهور آمریکا گفت: «به دستور من، برای حمایت از دفاع اسرائیل، ارتش آمریکا طی هفته گذشته هواپیماها و ناوشکن‌های دفاع موشکی ضدبالستیک را در منطقه مستقر کرده بود. به لطف این استقرارها و مهارت فوق‌العاده نیروهای نظامی‌مان، ما به اسرائیل کمک کرده‌ایم تقریباً تمام پهپادها و موشک‌های ورودی را سرنگون کند.»

رئیس پارلمان اروپا حمله موشکی ایران به اسرائیل را محکوم کرد
رئیس پارلمان اروپا حمله موشکی ایران به اسرائیل را محکوم کرد

رئیس پارلمان اروپا: حمله ایران را محکوم می کنیم و به تلاش برای توقف تشدید و تشدید اوضاع به سمت خونریزی بیشتر ادامه می دهیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است