کد خبر : 191541
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - 09:51
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

اولین خرید پرسپولیس برای فصل بعد مشخص شد

محمد خدابنده لو مذاکرات مثبتی را با پرسپولیس انجام داده است.

اولین خرید پرسپولیس برای فصل بعد مشخص شد

به گزارش مدارا، پرسپولیس فصل خوبی را سپری نکرد و این تیم به عنوان قهرمان ۵ سال گذشته لیگ برتر اصلا نتوانست انتظارات را برآورده کند. یکی از مشکلات پرسپولیس در این فصل عملکرد نه جندان خوب هافبک های این تیم و جنگنده نبودن آن ها بود. از همین رو پرسپولیسی ها قصد تقویت خط هافبک خود را برای سال آینده دارند و چند گزینه هم برای پست هافبک میانی در نظر گرفتند. یکی از این نفرات محمد خدابنده لو هافبک تیم فوتبال ذوب آهن است. محمد که قبلا در پیکان هم بازی کرده ، در این فصل یکی از بهترین های لیگ ما بوده و عملکرد خوبی در تیمش داشته است.

خدابنده لو که تنها ۲۲ سال سن دارد، در تیم ملی امید هم بازی می کند و یکی از نفرات دعوت شده از سوی مهدی مهدوی کیا برای مسابقات زیر ۲۳ ساله ها است که راهی عراق شدند. این هافبک دونده که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد شد، طی روزهای گذشته با مدیران پرسپولیس جلساتی را برگزار کرد و به توافق اولیه هم دست پیدا کرد. قرار است نماینده این بازیکن این مذاکرات نهایی را با مدیران پرسپولیس انجام دهد و اگر اتفاقی رخ ندهد قرارداد خدابنده لو با پرسپولیس امضا خواهد شد. این بازیکن که در حال حاضر در اردوی تیم ملی امید در عراق حضور دارد خودش علاقه مند به حضور در پرسپولیس است و به احتمال فراوان باید این بازیکن را در فصل بعد بازیکن پرسپولیس بدانیم.

اخبار مرتبط:
آتش‌بازی ادامه‌دار دختران ایرانی در کافا / ترکمنستان مقابل ایران زانو زد
آتش‌بازی ادامه‌دار دختران ایرانی در کافا / ترکمنستان مقابل ایران زانو زد

تیم ملی فوتبال دختران ایران به دومین برد خود در مسابقات کافا دست یافت.

یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد

یک منبع مطلع به خبرنگار ایسنا اعلام کرد که سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس برای نشستن روی نیمکت تراکتور با این باشگاه تبریزی به توافق رسیده است.

سیدحسین حسینی یک جلسه محروم شد
سیدحسین حسینی یک جلسه محروم شد

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص سید حسین حسینی، دروازه‌بان تیم استقلال تهران صادر کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است