کد خبر : 191320
انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - 13:06
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

اعتراف تلخ معاون سازمان محیط زیست

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اشتباهات رخ داده در فرایند نگهداری و جابجایی توله یوزها اظهار کرد: تلاش می‌کنیم با درس گرفتن از این طرح، از ظرفیت‌های بعدی استفاده کنیم.

اعتراف تلخ معاون سازمان محیط زیست

به گزارش مدارا، حسن اکبری در گفت وگوی تلویزیونی با اشاره به اشتباهات صورت گرفته در فرایند نگهداری و جابجایی توله یوزها گفت: یخشی از این فرایند با خطای ما همراه بود و آن را می‌پذیریم.  ما در این پروسه تجربه نداشتیم و دامپزشکان نیز مرتکب خطاهایی شدند.

 

وی افزود: ما «چیتا کیپر» یا نگهدارنده تخصصی یوز نداشتیم، چرا که پیش‌بینی نمی‌شد نیازمند عمل سزارین باشیم. این خطاها را می‌پذیریم.

 

اکبری ادامه داد: انتقادات مطرح شده درباره دوربودن مرکز نگهداری یوزها درست است.  مکان یابی مرکز تکثیر یوز در اسارت از ابتدا اشتباه بود و قرارگیری این مرکز در زیستگاه طبیعی یوز سبب شد تا کار حفاظت نیز برای همکاران ما سخت شود.

 

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست در در پایان درباره فرایند انتقال یوزها به تهران اظهار کرد: انتقال توله‌ها بعد از تولد به تهران کار فنی و تخصصی دامپزشکی است. هنوز دوستداران محیط زیست و دامپزشکان زیادی وجود دارند که معتقدند انتقال آن‌ها به تهران اشتباه بوده چرا که پایتخت آلوده است و در آن ویروس دیستمپر و سگ و گربه زیادی وجود دارد. در کل خطاهایی وجود داشته است و ما می‌پذیریم و باید آن‌ها را اصلاح کنیم تا با استفاده از ظرفیت‌های بعدی، این اشتباهات را جبران کنیم.

اخبار مرتبط:
خواهرکشی هولناک در زابل / نامادری افشا کرد
خواهرکشی هولناک در زابل / نامادری افشا کرد

دختر جوان پس از رفتن به خانه پدری‌اش در زابل مورد اصابت شلیک برادرش قرار می‌گیرد.

دادستان کل کشور: برای بانوان در عفاف و حجاب پرونده قضایی تشکیل نمی‌شود
دادستان کل کشور: برای بانوان در عفاف و حجاب پرونده قضایی تشکیل نمی‌شود

حجت‌الاسلام محمدکاظم موحدی‌آزاد در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بی‌حجابی جرم مشهود است اظهار داشت: از این نظر نیروی فداکار فراجا در راستای اجرای قانون عفاف و حجاب انجام وظیفه می‌کند؛ لذا به نیرو‌های فراجا تاکید می‌کنم که در اصلاح وضعیت عفاف و حجاب بکوشند، ولی در این موضوع مراعات حد و حدود و حریم‌ها را داشته باشند.

سرانه سلامت تهران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
سرانه سلامت تهران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: سرانه سلامت در شهر تهران با توجه به جمعیت شهر تهران در مقایسه با بسیاری از استانها در وضعیت مطلوب قرار ندارد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است