کد خبر : 191310
انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - 17:00
دسته‌بندی : اخبار ویژه، سیاسی
چاپ

سردار سلامی: حاکمیت برای بقا نیازمند قدرت و اقتدار است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر به موقع عمل نکنیم و به سرعت در سنگرها حاضر نشویم و مقدمات نبرد را از قبل آماده نکرده باشیم دشمن بر ما غالب می شود.

سردار سلامی: حاکمیت برای بقا نیازمند قدرت و اقتدار است

به گزارش مدارا، سردار سرلشکر حسین سلامی پیش از ظهر امروز در جمع پاسداران تیپ مردم پایه سپاه نینوای استان گلستان اظهار کرد: تجربه ما در سوریه، عراق، یمن و افغانستان نشان داد که اگر به موقع عمل نکنیم و به سرعت در سنگرها حاضر نشویم و مقدمات نبرد را از قبل آماده نکرده باشیم دشمن بر ما غالب می شود و سرزمین‌مان را ویران و مردم را آواره خواهد کرد و این همان ارمغان دشمن است.

وی با بیان اینکه اسلام برای جاری شدن نیاز به حاکمیت دارد و حاکمیت برای بقا نیازمند قدرت و اقتدار است، تاکید کرد: قوی شدن راه ما است، شما پاسداران انقلاب اسلامی که برای دفاع از یکدیگر سبقت گرفته و مشتاق جهاد و در آرزوی شهادت هستید همواره باید آمادگی جسمانی و رزمی خود را ارتقا دهید.

عنصر ایمان تعیین کننده اصلی میادین نبرد با دشمن/ پاسداران محصول ۴۳سال جهاد در میدان‌های سخت

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تهجد عبادت و قیام را جوهر پاسداری دانست و خاطرنشان کرد: به طور قطع این شاخصه‌ها در کنار مهارت تکنیکی و آمادگی جسمانی از هر انسانی یک اسطوره می سازد، تجربه گرانسنگ دوران جهاد در مقابل دشمنان خداوند نشان داد که عنصر ایمان تعیین کننده اصلی میدان های نبرد است؛ همانطور که در دوران دفاع مقدس سرنوشت میدان را مردان با ایمان مشخص کردند.

سلامی با بیان اینکه پاسداران کسانی هستند که با مشاهده آرایش قدرتمند جبهه دشمن نه تنها هراسی به دل راه نمی دهند بلکه قلب های آنها مطمئن است و بر ایمان‌شان افزوده می شود،  تاکید کرد: ما محصول ۴۳ سال تجربه جهاد در میدان های سخت، تنگناها، کمبود ها و نابرابری ها هستیم.

وی با بیان اینکه ما شرافت، امنیت، اقتدار و آرامش امروز را مدیون جانبازی ها فداکاری ها و خون پاک مردم غیور ایران هستیم، خطاب به پاسداران گفت: شما مصداق بارز آیه ۲۳ سوره احزاب “وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبْدِیلًا” بوده و در انتظار جهاد و شهادت هستید، در ادامه راه شهیدانی که بر وعده خودصادق ماندند و به عهد خود با خدا وفا کردند و موجبات آبرو، شرف و کرامت برای ملت عزیز و امت اسلام شدند.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است