کد خبر : 191262
انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - 10:58
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

تور ترکیه در لحظه آخر به ۲ میلیون رسید

لحظه آخر مرجعی معتبر برای خرید تورهای گردشگری داخلی و خارجی می باشد که این روزها به دلیل تخفیف های فوق العاده، حسابی مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

تور ترکیه در لحظه آخر به ۲ میلیون رسید

به گزارش مدارا، در این مقاله قصد داریم ضمن اشاره به تورهای تخفیف دارِ آنکارا، هزینه های سفر به ترکیه را شرح دهیم؛ پس در ادامه با لحظه آخر همراه باشید.

تخفیف ویژه تور آنکارا  در سایت لحظه آخر

لحظه آخر با ارائه انواع تورهای مسافرتی داخلی و خارجی با امکانات ویژه و پایین ترین قیمت، یکی از معتبرترین مراجع تور میان مردم می‌ باشد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت لحظه آخر از تورهای آف خورده در مقاصد مختلف اطلاع حاصل کنید؛ لحظه آخر سعی دارد با کمترین سود بیشترین رضایتِ کاربران را به دست آورد. بهتر است بدانید یکی از محبوب ترین تورهای تخفیف دار و آف خورده در این سایت که فروش قابل توجهی هم دارد “تور آنکارا” می باشد.

برای سفر به آنکارا چقدر باید هزینه کنیم؟

قطعا شما هم پیش آمده قبل از سفر، درباره هزینه های آن پرس و جو کنید تا آگاهانه راهی سفر شوید. تیم لحظه آخر کار را برای شما آسان کرده و در این بخش تمامی هزینه های سفر به آنکارا را شرح داده است که در ادامه مشاهده می کنید.

نکته: هزینه ها مربوط به بهار۱۴۰۱ می باشد.

هزینه راه های مختلف سفر به آنکارا

برای سفر به آنکارا شما می توانید از طریق تور یا ماشین شخصی راهی سفر شوید. اما هر یک چقدر هزینه دارد؟ کدام یک به صرفه تر می باشد؟ ادامه مطلب را بخوانید تا پاسخ این سوالات را بگیرید.

سفر به ترکیه با تور

  • هواپیما: از ۴.۰۰۰.۰۰۰
  • اتوبوس: از ۱.۶۰۰.۰۰۰
  • قطار: از ۱.۳۰۰.۰۰۰

سفر به ترکیه با ماشین شخصی

در این روش هزینه های متعددی را باید پرداخت کنید که بخشی از آن به قبل از سفر مربوط می باشد؛ هزینه هایی که شامل موارد زیر می شوند:

  • گواهینامه بین المللی: ۱۰۹.۰۰۰ تومان
  • کارت مالکیت خودرو: ۱۳۰.۰۰۰
  • هزینه گمرک و کاپوتاژ: ۵۰.۰۰۰ تومان
  • برچسب CD و IR: 5.500
  • پلاک بین المللی: ۴۲۵.۰۰۰
  • هزینه بنزین و بیمه ۱۰ روزه ماشین (هزینه بنزین در آنکارا ۱ دلار است.)
  • عوارض خروج از کشور: اولین بار ۴۰۰.۰۰۰، دومین بار ۶۰۰.۰۰۰ و سومین بار به بعد ۸۰۰.۰۰۰

در نظر داشته باشید برای آن که بتوانید مجموع هزینه های سفر به ترکیه با ماشین شخصی را محاسبه کنید، باید هزینه های اقامتگاه، وعده های غذایی و بازدید از اماکن دیدنی را هم در نظر بگیرید. تجربه کاربران لحظه آخر نشان می دهد که سفر با ماشین شخصی علاوه بر دردسرهای متعددی که دارد، خستگی زیادی برای آن ها به بار آورده است و آن ها ترجیح داده اند که دفعات بعدی با تور راهی سفر شوند. برای دیدن قیمت تور آنکارا روی لینک کلیک کنید و خودتان مقایسه قیمتی انجام دهید و با اطمینان خریدتان را نهایی کنید.

 اقامت در هتل های آنکارا چقدر است

هزینه یک شب اقامت در هتل های گوناگون آنکارا عبارت است از:

  • هتل‌های ۵ ستاره: ۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان الی ۱۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان
  • هتل‌های ۴ ستاره: ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان الی ۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان
  • هتل‌های ۳ ستاره: ۹۰۰,۰۰۰ تومان الی ۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان
  • هتل‌های ۲ ستاره: ۲۷۰,۰۰۰ تومان الی ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان
  • هاستل و آپارتمان: ۱۵۰,۰۰۰ تومان الی ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

قیمت غذا در آنکارا چقدر است

درست کردن غذا در سفر کمی دشوار است ولی تحت هر شرایط در صورتی که خودتان اقدام به طبخ غذا کنید، در هزینه های سفر صرفه جویی می کنید اما اگر به هر دلیلی تمایل ندارید این کار را خودتان انجام دهید می توانید در رستوران های پرتعداد و متنوعی که در این کشور وجود دارد، غذا سفارش داده و میل کنید. محدوده قیمتی رستوران های گوناگون ترکیه عبارتند از:

·        رستوران های لوکس از ۳۰۰.۰۰۰ تومان به بالا

·        رستوران های اقتصادی از ۲۰۰.۰۰۰ تومان به بالا

·        رستوران های ارزان از ۸۰.۰۰۰ تومان به بالا

·        فست فود مک دونالد از ۶۰.۰۰۰ تومان به بالا

 خدمات ویژه لحظه آخر برای تور آنکارا

وب سایت لحظه آخر به دلیل تخفیفات و امکاناتی که ارائه می دهد، جزء ۳ سایت برترِ تورهای گردشگری می باشد. اولین امتیازی که با خرید تور از سایت لحظه آخر خواهید داشت، وجود راهنمای تور است، وجود راهنما به شما این امکان را می دهد که از تاریخچه مکان های دیدنی آنکارا مطلع شوید و در مدت اقامت در این شهر، از گشت و گذارتان نهایت لذت را ببرید. امتیاز بعدی خرید تور از لحظه آخر، پرداخت اقساطی هزینه تور است؛ با این امکان دیگر نیازی نیست که نگران گران بودن هزینه تور باشید و می توانید با خیالی آسوده از سفرتان لذت ببرید. معتبر بودن وب سایت لحظه آخر، به شما اطمینان می دهد که پول خود را از دست نداده و مورد کلاهبرداری های سایبری قرار نمی گیرید. توانایی مقایسه قیمت تورها و انتخابی راحت تر نیز یکی دیگر از مزایای انتخاب لحظه آخر برای خرید تورهای گردشگری ترکیه می باشد.

 

 

اخبار مرتبط:
السودانی: پهپادهای ایرانی از عراق به اسرائیل پرتاب نشدند
السودانی: پهپادهای ایرانی از عراق به اسرائیل پرتاب نشدند

محمد شیاع السودانی نخست‌وزیر عراق گفت: «بر اساس گزارش‌های نظامی که دریافت کرده‌ایم، شواهدی وجود ندارد که موشک یا هواپیمای بدون سرنشینی از عراق پرتاب شده باشد».

از ضررهای عدم استفاده از ایستگاه پمپاژ فاضلاب در ساختمان‌ها چه می‌دانید؟ + قوانین نصب آن
از ضررهای عدم استفاده از ایستگاه پمپاژ فاضلاب در ساختمان‌ها چه می‌دانید؟ + قوانین نصب آن

احداث ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب به عنوان یک اقدام جامع و ضروری در جهت حفظ محیط زیست و بهبود کیفیت زندگی انسان‌ها مطرح است. این سازه‌ها باید با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و با رعایت استانداردهای بهداشتی و محیط زیستی بنا شوند تا اثرات مثبت خود را تا حداکثر برای جوامع مختلف نشان دهند.

دو سایت قوی فروش ایتم درون بازی موبایل
دو سایت قوی فروش ایتم درون بازی موبایل

همیشه سایت هایی بوده اند که در زمینه های مختلف بازی های موبایلی فعال بوده و اقدام به فروش ایتم های درون بازی کرده اند , جدا از بازی کردن بسیار مهم است که شما بتوانید اسکین ها ایتم ها و یا توکن های درون بازی ها را نیز خریداری کنید, برای خرید این نوع ایتم ها مانند جم کلش اف کلنز , خرید سی پی کالاف موبایل , یا وارزون موبایل که به تازگی امده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است