کد خبر : 188989
انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - 15:08
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

قرائتی ، خطاب به طلاب غیرایرانی : ممکن است، عده ای به شما جسارت کنند، ولی …

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت : رئیس ستاد اقامه نماز کشور در جمع طلاب غیرایرانی جامعه المصطفی به بیان اعمالی که گناهان صغیره را به کبیره تبدیل می‌کنند، پرداخت.

قرائتی ، خطاب به طلاب غیرایرانی : ممکن است، عده ای به شما جسارت کنند، ولی …

به گزارش مدارا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی گفت: برخی از اعمال هستند که گناهان صغیره را تبدیل به گناه کبیره می‌کند، که برخی از آن‌ها خندیدن به گناه، علنی گناه کردن است؛ در همین باب، گناه با لباس روحانیت نیز هرگونه گناه صغیره و خطاهای کوچک را تبدیل به گناه کبیره می‌کند.

او گفت:در این رابطه در آیه ۳۰ سوره احزاب خطاب به زنان پیامبر آمده است: «یَا نِسَاءَ النَّبِیِّ مَنْ یَأْتِ مِنْکُنَّ بِفَاحِشَهٍ مُبَیِّنَهٍ یُضَاعَفْ لَهَا الْعَذَابُ ضِعْفَیْنِ ۚ وَکَانَ ذَٰلِکَ عَلَی اللَّهِ یَسِیرًا»،‌ای زنان پیغمبر، از شما هر که به کار ناروای آشکاری دانسته اقدام کند او را دو برابر دیگران عذاب کنند و این بر خدا سهل و آسان است؛ لذا این لباس مسئولیت دارد.

رئیس ستاد اقامه نماز گفت: مسیرتان مسیر درستی است و در این بین ممکن است، یک عده به شما جسارت کنند، ولی از طرفی مردم هم احترام شما، لباس شما و کسوتتان را دارند.

او گفت:در قرآن کریم آمده است به پیامبر اینگونه توهین می‌کردند؛ انک لمجنون، و با توجه به اینکه جمله اسمیه است، با انّ، ک و ل شروع شده است. یعنی حتما، حتما، حتما دیوانه‌ای. در حالی که کجای دنیا دیده‌اید به یک روحانی سه بار پشت سر هم بگویند تو حتما حتما حتما دیوانه‌ای.

استاد قرآن کریم می گوید: عاقبت به خیری به مدرک و مدارج تحصیلی نیست، بلکه عاقبت به خیری در انجام کار برای خداست و طبق فرموده حضرت رضا (ع)، علم واقعی در قرآن است.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

خریدار ضایعات در تهران
خریدار ضایعات در تهران

یکی از اهداف مدام این شرکت، حفظ محیط زیست است. ما با خرید این نوع فلزات، سعی داریم از آهن فلزات جدا شده و آن‌ها را در جهت دیگری برای دستیابی به اهداف دیگر استفاده کنیم، همچون حفظ محیط زیست.

منتخب بهترین تکنیک‌های مذاکره و روش یادگیری آنها
منتخب بهترین تکنیک‌های مذاکره و روش یادگیری آنها

قطعا یکی از اصول اولیه و اساسی زندگی مذاکره یا negotiation است، باید بدانید که جهان بر محور مذاکره می‌چرخد و اگر شما نتوانید به خوبی از پس مذاکره کردن بربیایید و با اطرافیان خود مذاکرات خوبی انجام ندهید، به موفقیتی در زندگی دست پیدا نخواهید کرد. مذاکره تکنیک‌ها و اصول خود را دارد که یادگیری آن‌ها مستلزم شرکت‌ در دوره‌ها و تمرین مستمر است. در ادامه بیشتر در خصوص مذاکره و تکنیک های مرسوم آن صحبت خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است