کد خبر : 188506
انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - 12:01
دسته‌بندی : اخبار ویژه، اقتصادی، سیاسی
چاپ

حذف یکباره ارز ۴۲۰۰ منتفی شد

وزیر اقتصاد و دارایی گفت:حرکت دولت در مسیر حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی گام به گام و تدریجی خواهد بود و حتماً ارز ۴۲۰۰ تومانی یکباره حذف نخواهد شد. درخصوص افزایش حقوق ۵۷ درصدی دستمزد کارگران، در وزارت اقتصاد معتقد بودیم که می‌شد، شاهد مصوبه سازگارتری با شرایط اقتصاد کلان باشیم.

حذف یکباره ارز ۴۲۰۰ منتفی شد

به گزارش مدارا، سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد گفت: حرکت دولت در مسیر حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی گام به گام و تدریجی خواهد بود و حتماً ارز ۴۲۰۰ تومانی یکباره حذف نخواهد شد. درخصوص افزایش حقوق ۵۷ درصدی دستمزد کارگران، در وزارت اقتصاد معتقد بودیم که می‌شد، شاهد مصوبه سازگارتری با شرایط اقتصاد کلان باشیم.
وی افزود: در بلندمدت رفتارهای پلیسی نمی تواند کنترل کننده قیمت کالاها و محصولات در بازارها باشد و بهترین مسیر این است که بتوانیم از طریق ایجاد پیش‌بینی پذیری و اعتماد در بازار، موجبات فراوانی در عرضه را ایجاد کنیم.

اخبار مرتبط:
عراقچی درباره طرح بحث جزایر سه گانه ایرانی در دیدار پزشکیان و بن زاید توضیح داد
عراقچی درباره طرح بحث جزایر سه گانه ایرانی در دیدار پزشکیان و بن زاید توضیح داد

وزیر امور خارجه، مسأله فلسطین و توقف جنایات اسرائیل را موضوع اصلی دیدار جانبی سران ایران و امارات متحده عربی عنوان کرد و با اشاره به طرح برخی مباحث درباره جزایر سه‌گانه گفت: هیچ گاه، هیچ فرصتی را برای طرح مواضع قاطع خود از دست نداده‌ایم.

سردار جوکار: مجلس موافق برخورد نظامی با مهاجران غیرقانونی است
سردار جوکار: مجلس موافق برخورد نظامی با مهاجران غیرقانونی است

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با تاکید بر این که مرزبانی باید به وظیفه خودش عمل کند و جلوی ورود غیرقانونی اتباع بیگانه به خاک ایران را بگیرد، گفت: دولت باید هرچه سریع‌تر طرح ساخت دیوار مرزی در مرزهای شرقی کشورمان را دنبال کند و در همین راستا، از دولت می‌خواهیم که اعتبارات مشخصی را برای طرح ساخت دیوار در مرزهای شرقی ایران در لایحه بودجه ۱۴۰۴ پیش‌بینی کند تا با احداث این دیوار، وقتی اتباع غیرمجاز از کشورمان طرد می‌شوند، مجددا نتوانند به کشور بازگردند.

منتجب‌نیا: دو دسته در داخل کشور بر طبل جنگ می کوبند
منتجب‌نیا: دو دسته در داخل کشور بر طبل جنگ می کوبند

رسول منتجب‌نیا، فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: دو دسته هستند که در داخل کشور بر طبل جنگ می کوبند. یک دسته مرتجعان هستند که امام (ره) آنان را به شدت رد کرده و خطرناک می دانست. دسته دوم افرادی هستند که تئوری اندیشه انحرافی ندارند اما روحیه جنگی پیدا کردند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است