کد خبر : 188022
انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - 09:16
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

باید به خاطر موفقیت های عبدالمالکی از او حمایت شود

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه پارلمان معتقد است: نه تنها نباید حجت‌الله عبدالمکی در لیسن تغییر مجلس قرار بگیرد، بلکه لازم است از وی برای موفقیت بیشتر در وزارت کار نیز حمایت جدی شود.

باید به خاطر موفقیت های عبدالمالکی از او حمایت شود

علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در پارلمان یازدهم در گفت‌وگو با سایت خبری مدارا در واکنش به برخی زمزه‌ها در خصوص احتمال استیضاح وزرای اقتصادی دولت، اظهار کرد: نباید به دولت انتقاد بی مورد داشت، اما واقعیت امر این است که دولت آقای رئیسی در برخی زمینه‌ها ضعیف است و باید چاره‌ای برای آن اندیشیده شود.

وی تأکید کرد: متاسفانه برخی از وزرا عملکرد قابل قبولی از خود به جا نگذاشته‌اند و افراد کم تجربه را نیز در حوزه کاری خود استفاده کرده‌اند.

انتقاد جدی از فاطمی امین

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه پارلمان با انتقاد از وزیر «صمت» گفت: متاسفانه وزارت صمت به دلیل استفاده از مدیران کم‌تجربه در صنعت خودرو عملکرد مطلوبی از خود به جا نگذاشته است.

دولتمردان حل مشکلات مردم را در دستورکار قرار دهند

شهبازی در پاسخ به این پرسش که آیا این احتمال وجود دارد که وکلای ملت از ابزار «استیضاح» در قبال وزرای کابینه سیزدهم استفاده کنند، اظهار کرد: امروز مسأله نمایندگان مجلس بحث استیضاح نیست، بلکه آنها توقع دارند وزرایی که باید رأی اعتماد بسیار قوی راهی دولت شده‌اند، تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم به کار بگیرند.

نماینده مردم نهاوند در پارلمان یازدهم تصریح کرد: تمامی کارگزاران نظام تلاش می‌کنند تا دولت سیزدهم موفق شود، اما در مقابل این انتظار نیز وجود دارد که وزرا و مدیران دولتی به گونه‌ای عمل کنند که مسائلی همچون تورم، مشکل اجاره و مسکن و سایر حوزه‌ها نیز به زودی حل و فصل شود.

عبدالمکلی یک نیروی با تجربه است

وی در پاسخ به این پرسش که چرا در کنار وزرای اقتصادی دولت، برخی تلاش می‌کنند زمینه‌های استیضاح وزیر کار را نیز ایجاد کنند، بیان داشت: بنده به صورت مستقیم با آقای عبدالملکی ارتباط کاری داشته‌ام و ایشان را یک نیروی مطلوب و با تجربه می‌دانم.

شهبازی ادامه داد: بهتر است وزیر کار برای طرح جوانگرایی در وزارتخانه متبوع خود از جوانانی استفاده کند که تجربه کافی را نیز داشته باشند.

این نماینده پارلمان تصریح کرد: بنده کاملا مخالف استیضاح وزیر کار هستم و انتظار دارم تمامی نمایندگان و افراد با تجربه به ایشان کمک کنند تا در وزات مهم «کار، تعاون و رفاه اجتماعی» موفق شود.

دولتی‌ها آزمون و خطا نکنند

وی در پایان گفت: قطعا موفقیت دولت منجر به موفقیت مجلس شورای اسلامی و تمام حاکمیت جمهوری اسلامی خواهد شد. تنها انتظار نمایندگان پارلمان از دولتمردان این است که آزمون و خطا نکنند و مطالبات مردم در حوزه‌های مختلف را با قدرت پیگیری کنند.

اخبار مرتبط:
غضنفرآبادی، نماینده مجلس: بازگشت گشت‌ارشاد به خیابان‌ها قانونی است
غضنفرآبادی، نماینده مجلس: بازگشت گشت‌ارشاد به خیابان‌ها قانونی است

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مدعی شده است که بازگشت گشت ارشاد قانونی و طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

آصفری، نماینده مجلس: آقای رافائل گروسی از رأفت جمهوری اسلامی دارد سؤاستفاده می‌کند / سفر گروسی به ایران برای ما خوشحال‌کننده نیست و اهمیتی نَدارد
آصفری، نماینده مجلس: آقای رافائل گروسی از رأفت جمهوری اسلامی دارد سؤاستفاده می‌کند / سفر گروسی به ایران برای ما خوشحال‌کننده نیست و اهمیتی نَدارد

محمدحسن آصفری مدعی شد: آقای گروسی همواره از رأفت جمهوری اسلامی سؤاستفاده کرده است. بعد از برجام قرار بود آژانس راستی‌آزمایی کند و اگر ایران به تعهداتش عمل کرده باشد،گزارشی دقیق و صادقانه بدهد اما آژانس در همه این سال‌ها نشان داد که سیاسی‌کاری می‌کند و دیدیم که گزارش‌های مغرضانه‌ای داد.

معصومه حائری‌یزدی: آقامصطفی (خمینی) درباره حجاب سختگیری نمی‌کرد
معصومه حائری‌یزدی: آقامصطفی (خمینی) درباره حجاب سختگیری نمی‌کرد

مرحوم حاج آقا مصطفی از حضور در نجف و در کنار برخی از روحانیونی که افکار متحجرانه‌ای داشتند ناراحت بود و به علت حضور برخی از این روحانیون در بیرونی امام، شاید نزدیک ۱۰ سال به بیرونی ایشان نمی‌رفت و با ناراحتی و عصبانیت و با صدای بلند می‌گفت این چه کاری است که در بیرونی می‌نشینند و چای می‌خورند و درباره گوشت و مانند آن حرف می‌زنند؟! اما بیرونی مرحوم آیت‌الله خویی را خیلی قبول داشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است