کد خبر : 187638
انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - 00:35
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

توضیح محمد قوچانی درباره حاشیه های سخنانش در جلسه اهالی رسانه با رئیسی/تحریف کنندگان را نمی‌بخشم

مدیر مسئول «آگاهی نو» درباره حواشی مرتبط با سخنانش در دیدار اهالی رسانه با رئیسی نوشت : بی تردید تحریف کنندگان را نمی‌بخشم که عجولانه با یک برش فیلم بر کارنامه بیست و پنج ساله من رقم بطلان می‌کشند. وای اگر از پس امروز بود فردایی…

توضیح محمد قوچانی درباره حاشیه های سخنانش در جلسه اهالی رسانه با رئیسی/تحریف کنندگان را نمی‌بخشم
به گزارش مدارا، محمد قوچانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
بی انصافی و بی نزاکتی سیاسی در فضای مجازی به حدی رسیده است که روز روشن جلسه ای که بیش از پنجاه نفر در آن حاضر بودند را تحریف می‌کنند:
۱. من قبل از انتخابات در جلسه روزنامه‌نگاران با آقای رییسی شرکت نکردم چون مخالف حمایت از نامزد اصولگرا بودم و تمام تلاشم را برای رقابت با ایشان بکار بردم در همین جلسه هم دوبار گفتم من به شما رای نداده ام. اما اکنون ایشان رئیس جمهورند و همان طور که احزاب اصلاح طلب نتیجه انتخابات را عملا به رسمیت شناخته‌اند به عنوان یک شهروند اصلاح طلب و منتقد به جلسه‌ای که دعوت شده‌ام، رفته‌ام و حرفم را زده‌ام.
۲. من از سرمایه «سیاسی» آقای رییسی حرف زدم و نه سرمایه مردمی و در جلسه هم این مفهوم را دقیق توضیح دادم که هر رئیس جمهوری در انتخابات کم و بیش رای می آورد اما سرمایه سیاسی یعنی حکومت از شما حمایت می‌کند و به شما اعتماد دارد و پشت شماست .به هماهنگی قوا و عدم تخریب صدا و سیما اشاره کردم و حتی اشاره ام به حضور مدیر کیهان در جلسه از همین رو بود که قبلا در این جلسات نمی آمد . این چه ربطی به سرمایه اجتماعی دارد ؟ گفتم انتخابات گذشته رقابتی نبود و شما که خود گفتید از رد صلاحیت‌ها متاسفید باید این را پیگیری کنید.
۳. همه محورهای من انتقادی بود : مشکل معیشتی مردم، بحران نظام انتخاباتی از سال هشتاد و هشت، حمایت از تجاوز روسیه به اوکراین، مساله ورزشگاه مشهد، شکافهای اجتماعی، حتی به رفتارهای آقای علم‌الهدی اشاره کردم.
۴. دادن کتاب و مجله به آقای رییسی هم بعید می‌دانم کار بدی باشد
۵. عکس گرفتن با آقای شریعتمداری هم به پیشنهاد دو میهمان دیگر بود که نمی شناختم و عیبی هم نمی دیدم چون عکس گرفتن با هیچ کس به معنای تایید او نیست. و پس از بیست و پنج سال سردبیری فکر میکردم تمایز میان ما دو نفر روشن است و یک عکس باعث همفکری نمی‌شود. فیلم کامل و متن کامل و دهها شاهد وجود دارد.
اما من بی تردید تحریف کنندگان را نمی‌بخشم که عجولانه با یک برش فیلم بر کارنامه بیست و پنج ساله من رقم بطلان می‌کشند. وای اگر از پس امروز بود فردایی…
اخبار مرتبط:
غضنفرآبادی، نماینده مجلس: بازگشت گشت‌ارشاد به خیابان‌ها قانونی است
غضنفرآبادی، نماینده مجلس: بازگشت گشت‌ارشاد به خیابان‌ها قانونی است

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مدعی شده است که بازگشت گشت ارشاد قانونی و طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

آصفری، نماینده مجلس: آقای رافائل گروسی از رأفت جمهوری اسلامی دارد سؤاستفاده می‌کند / سفر گروسی به ایران برای ما خوشحال‌کننده نیست و اهمیتی نَدارد
آصفری، نماینده مجلس: آقای رافائل گروسی از رأفت جمهوری اسلامی دارد سؤاستفاده می‌کند / سفر گروسی به ایران برای ما خوشحال‌کننده نیست و اهمیتی نَدارد

محمدحسن آصفری مدعی شد: آقای گروسی همواره از رأفت جمهوری اسلامی سؤاستفاده کرده است. بعد از برجام قرار بود آژانس راستی‌آزمایی کند و اگر ایران به تعهداتش عمل کرده باشد،گزارشی دقیق و صادقانه بدهد اما آژانس در همه این سال‌ها نشان داد که سیاسی‌کاری می‌کند و دیدیم که گزارش‌های مغرضانه‌ای داد.

معصومه حائری‌یزدی: آقامصطفی (خمینی) درباره حجاب سختگیری نمی‌کرد
معصومه حائری‌یزدی: آقامصطفی (خمینی) درباره حجاب سختگیری نمی‌کرد

مرحوم حاج آقا مصطفی از حضور در نجف و در کنار برخی از روحانیونی که افکار متحجرانه‌ای داشتند ناراحت بود و به علت حضور برخی از این روحانیون در بیرونی امام، شاید نزدیک ۱۰ سال به بیرونی ایشان نمی‌رفت و با ناراحتی و عصبانیت و با صدای بلند می‌گفت این چه کاری است که در بیرونی می‌نشینند و چای می‌خورند و درباره گوشت و مانند آن حرف می‌زنند؟! اما بیرونی مرحوم آیت‌الله خویی را خیلی قبول داشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است