کد خبر : 187521
انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - 02:19
دسته‌بندی : فرهنگی
چاپ

کورش یغمایی چون در ایران مجوز نگرفت، آلبومش را در آمریکا منتشر می‌کند

کورش یغمایی، اعلام کرد به دلیل مجوز نگرفتن آلبوم تازه‌اش با نام «یاغی» در ایران، آن را در آمریکا پخش خواهد کرد. این درحالی است که او از اندک خوانندگان دهه ۵۰ است که پس از انقلاب در ایران ماند و سه آلبوم هم منتشر کرد.

کورش یغمایی چون در ایران مجوز نگرفت، آلبومش را در آمریکا منتشر می‌کند

به گزارش مدارا،کورش یغمایی، در صفحه شخصی اینستاگرامش، از تهیه و پخش آلبوم تازه خود به نام «یاغی» خبر داد.

او نوشته است:

«بالاخره ضبط آلبوم « یاغی » پس از شش سال به پایان رسید.

بر پایه نداشتن مجوز برای پخش این آلبوم در سرزمین خودم؛ من به سهم خود از همه هم میهنانم شرمسارم.
این آلبوم هم مانند دیگر آلبوم‌ها از سوی دوست مهربانم Eothen Alapatt مدیر شرکت Now-Again Records در آمریکا تهیه و پخش خواهد شد. ‌

با سپاس از رامین مظاهری بابت میکس و مسترینگ این آلبوم.»

کورش یغمایی که زاده آذر ۱۳۲۵ است، خواننده، آهنگساز، نوازنده گیتار و تنظیم‌کننده موسیقی است که با پخشِ آلبوم «گل یخ» در سال‌ ۱۳۵۲ به شهرت رسید. او از اندک خوانندگان دهه ۵۰ خورشیدی بود که پس از انقلاب، از ایران نرفت و سرانجام پس از ۱۷ سال، اجازه کار پیدا کرد. این خواننده، در سال ۱۳۷۵، آلبوم «سیب نقره‌ای» و در ادامه، «ماه و پلنگ»، «کابوس» و «تفنگ دسته نقره» را تهیه و پخش کرد.

با این وجود، «یاغی» که تازه‌ترین آلبوم کورش یغمایی است، در ایران موفق به دریافت مجوز نشد و برای همین، این خواننده آن را با یاری شرکت Now-Again Records در آمریکا پخش خواهد کرد. ایوتن آلاپات، سرپرست این شرکت که کارشناس موسیقی است، از سال ۱۳۸۸ با کارهای یغمایی آشنا شد و از آن زمان، نام این هنرمند ایرانی، در فراسوی مرزها، بیش از گذشته، شناخته شد.

اخبار مرتبط:
جبلی: فضای تبادل و تضارب افکار در صداوسیما ادامه خواهد داشت
جبلی: فضای تبادل و تضارب افکار در صداوسیما ادامه خواهد داشت

رئیس سازمان صداوسیما گفت: تعامل با مخاطبان و میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف همان‌طور که دیدیم، ان‌شاالله تقویت خواهد شد.

بهرام بیضایی به سرطان مبتلا شد
بهرام بیضایی به سرطان مبتلا شد

پرویز جاهد نویسنده و منتقد سینما با انتشار تصویری از بهرام بیضایی نوشت: «عکس ظاهرا غیر متعارفی از بهرام بیضایی در فضای مجازی تکثیر شده و دوستانی درباره‌اش تحلیل و نظریه‌پردازی کرده و می‌کنند. تا جایی که اطلاع دارم متاسفانه آقای بیضایی مدتی است گرفتار هیولای وحشتناکی شده‌اند و با آن می‌جنگند.»

همسر کیومرث پوراحمد: من هنوز جرئت نکرده‌ام به وسایل و لباس‌هایت‌ دست بزنم
همسر کیومرث پوراحمد: من هنوز جرئت نکرده‌ام به وسایل و لباس‌هایت‌ دست بزنم

مهرانه ربی نوشت: کیو جان من هنوز جرئت نکرده‌ام به وسایلت، به لباس‌هایت‌ دست بزنم. حوله‌ات هنوز پشت در حمام آویزان است و من هربار که از آنجا رد می‌شوم دلم پایین می‌ریزد. کتاب‌هایت را دست نزده‌ام و فکر می‌کنم شاید این‌طور بشود حداقل حضورت را در امتداد شعور حیاتی که تو را به آن‌ها دوخته احساس کنم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است