کد خبر : 187010
انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۱ - 07:08
دسته‌بندی : فرهنگی
چاپ

خونین زار توقیف شد!

نسیم ادبی، بازیگر مونولوگ «خونین‌زار» که این شب‌ها در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شد از توقف اجرای این اثر نمایشی تا اطلاع ثانوی خبر داد.

خونین زار توقیف شد!

به گزارش مدارا، اجرای «خونین‌زار»، مونولوگی به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی با بازی نسیم ادبی که این شب‌ها، ساعت ۲۳ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رفت تا اطلاع ثانوی متوقف شد.

 

نسیم ادبی ضمن اعلام این خبر در صفحه اینستاگرامش، چنین نوشت: «هیچ چیزی نمی‌توانم بگویم. فقط می‌توانم بگویم متاسفم. واقعا متاسفم که نمایشی که مجوز دارد و بارها هم اجرا شده است باز توقیف می‌شود. واقعا دلم گرفته است. واقعا متاسفم. همین…»

 

نمایش «خونین‌زار» نوشته و کار سهراب حسینی داستان دختری است که به قصد مهاجرت به تهران می‌آید و با مشکلات گوناگونی روبه‌رو می‌شود. نسیم ادبی تنها بازیگر این اثر نمایشی است.

 

نمایش «خونین‌زار» برای چندمین بار و این بار در ماه رمضان روی صحنه بود. سهراب حسینی پیش از این همین نمایش را در چند مقطع زمانی گوناگون اجرا کرده بود و حالا قصد داشت اجرا در ماه رمضان را هم تجربه کند.

اخبار مرتبط:
جزئیات کامل مراسم تشییع پیکر سعید راد l تصاویر
جزئیات کامل مراسم تشییع پیکر سعید راد l تصاویر

مراسم تشییع سعید راد با حضور جمعی از طرفداران فوتبالی و سینمایی این بازیگر در حالی برگزار شد که اعلام شد طبق وصیت، این بازیگر در کنار محمد علی فردین به خاک سپرده می‌شود و همچنین دخترش از «برخی قضاوت‌ها و بی فکری‌ها» که درباره ماه‌های آخر زندگی پدرش از سوی برخی مطرح شده است، انتقاد کرد.

سعید راد درگذشت
سعید راد درگذشت

سعید راد، بازیگر مطرح سینمای ایران پس از تحمل یک دوره بیماری، درگذشت. راد بازیگری در سینما را از اوایل دهه ۵۰ و با آثاری چون فاتحین صحرا و خداحافظ رفیق آغاز کرده بود. منش لوطی‌وار راد در کنار فیزیک بدن و میمیک خاص چهره، وی را خیلی زود به جوان اول سینمای ایران تبدیل کرد.

پانته‌آ بهرام ممنوع‌الفعالیت و ممنوع‌التدریس شد
پانته‌آ بهرام ممنوع‌الفعالیت و ممنوع‌التدریس شد

پانته‌آ بهرام بازیگر ۵۴ ساله سینما و تلویزیون از ممنوع الفعالیتی خود در زمینه بازیگری خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است