کد خبر : 186971
انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - 14:27
دسته‌بندی : سیاسی، اخبار ویژه
چاپ

کمک یک میلیارد تومانی رهبر انقلاب شامل چه افرادی می‌شود؟

در آستانه برگزاری سی و پنجمین جشن گلریزان ستاد دیه کشور، مقام معظم رهبری مبلغی معادل ۵۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص دادند.

کمک یک میلیارد تومانی رهبر انقلاب شامل چه افرادی می‌شود؟

به گزارش مدارا از روابط عمومی ستاد دیه کشور، چراغ جشن‌ گلریزان آزادی زندانیان تحت حمایت ستاد دیه امسال نیز با کمک نقدی رهبر انقلاب همراه بود و معظم‌له با اهدای رقمی معادل یک میلیارد تومان زمینه آزادی جمعی از بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیات ناشی از حوادث کارگاهی و سوانح رانندگی را فراهم نمودند.

در دهه اخیر امام خامنه‌ای حفظ‌الله در مجموع با اهدای مبلغی بالغ بر ۴ میلیارد و ۶۳ میلیون تومان، زمینه آزادی بیش از یکهزار زندانی نیازمند واجد شرایط ستاد دیه را فراهم نموده‌اند.

زندانیان جرایم غیرعمد در سفرهای استانی مقام معظم رهبری هم بی‌بهره نبوده و برای نمونه با کمک پنج میلیارد تومانی معظم‌له در سفر استانی به کرمانشاه تعداد ۲۴۰ محبوس غیرعمد و با اهدای مبلغ یک میلیارد تومان‌ در سفر به بجنورد، زمینه آزادی ۱۲۵ بدهکار عائله‌مند از این محل فراهم شده است.

قابل توجه اینکه از فروردین سال ۱۳۹۵ در بخش پرداخت وجوهات شرعی پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبری پرداخت مبالغ خیرین جهت تأمین بخشی از بدهی زندانیان جرائم غیرعمد فعال و از این طریق نیز تاکنون جمع کثیری از مددجویان جرایم غیرعمد از بند حبس رهایی یافته‌اند. اقدامی که بر اساس آن هموطنان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.leader.irوجوهات زکات فطریه یا دیگر تبرعات شرعی خود را برای استخلاص مددجویان تحت حمایت ستاد دیه، واریز نمایند.

گفتنی است، امسال نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا تمام جشن‌های گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در قالب برنامه‌های تلویزیونی و اجرای آیین‌های زنده در فضای مجازی (لایو) برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط:
صادق زیباکلام: مسئولیت‌ناپذیری و پاسخگو نبودن، مهمترین ویژگی دولتِ رئیسی است
صادق زیباکلام: مسئولیت‌ناپذیری و پاسخگو نبودن، مهمترین ویژگی دولتِ رئیسی است

استاد دانشگاه تهران گفت: ویژگی مهم دیگری که در این دولت دیده می‌شود، مخالفت با جریانات آزادی‌خواه و دموکراسی‌خواه بوده و اینکه همه مشکلات را به گذشتگان نسبت دهند. در واقع مسئولیت‌ناپذیری و پاسخگو نبودن، مهمترین ویژگی دولت آقای رئیسی است و هیچ طرح و برنامه‌ای از ابتدای این دولت وجود نداشت که عده‌ای براساس آن بگویند درباره مسائل مختلف بعد از مطالعه، برنامه‌ریزی، همفکری با دانشگاهیان و مدیران با تجربه وعده‌هایی را مطرح کنند.

رئیسی: اغتشاشات خیابانی راه انداختند و تحریم کردند، ولی زهی خیال باطل / در عملیات وعده صادق دماغ دشمن را به خاک مالیدیم
رئیسی: اغتشاشات خیابانی راه انداختند و تحریم کردند، ولی زهی خیال باطل / در عملیات وعده صادق دماغ دشمن را به خاک مالیدیم

سید ابراهیم رئیسی گفت: برخی می خواستند در کشور اعلام کنند که باید سایه جنگ را کوتاه کرد و روی موشک و توان نطامی خود معامله کرده و برجام ۲ و ۳ را روی میز بگذاریم، ولی رهبری گفتند برجام ۱ چه شد که ۲ و ۳ را روی میز بگذارید و موشک قابل معامله نیست. در عملیات وعده صادق دیدید چگونه دماغ دشمن به خاک مالیده شد. گفتمان ما عقلانیت انقلابی است نه دیپلماسی التماسی.

محمد مهاجری: رئیسی تنها کاری که می‌کند این است که کاغذی را که به دستش می‌دهند،‌ می‌خواند
محمد مهاجری: رئیسی تنها کاری که می‌کند این است که کاغذی را که به دستش می‌دهند،‌ می‌خواند

تحلیلگر سیاسی اصولگرا به گفت: «صحبت رئیس‌جمهور با رسانه ملی به‌صورت کلی مسئله‌ای نادرست نیست اما اینکه این رسانه به مثابه یک تریبون یک‌‌طرفه و بدون چالش برای بیان گفته‌های رئیس‌جمهور باشد، نه برای شخصیت رئیس‌جمهور امتیازی محسوب می‌شود و نه برای صداوسیما به لحاظ شأن حرفه‌ای و رسانه‌ای ارزشی به حساب می‌آید.»

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است