کد خبر : 186436
انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - 18:47
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

برخی جریانات می‌خواهند مسائل را در شهر مشهد به حاشیه ببرند

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: قطعاً با عواملی که باعث بروز اتفاقات در ورزشگاه مشهد شدند، برخورد می‌شود و گزارش آن را به مردم تقدیم خواهیم کرد.

برخی جریانات می‌خواهند مسائل را در شهر مشهد به حاشیه ببرند

به گزارش مدارا، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تشکر از رئیس جمهور بابت سفری که به استان خراسان رضوی داشتند، گفت: امیدوارم با پیگیری‌های معاونت اجرایی رئیس جمهور، مسائل مدنظر اجرایی شود و مشکلاتی که امروز ما در استان خراسان رضوی به خصوص مشهد داریم مرتفع شود. متاسفانه شهر مشهد – علی رغم قضاوتی که درخصوص آن می‌شود – شهری کم برخوردار و بی امکانات است. موضوع حاشیه نشینی در شهر مشهد بسیار بااهمیت است و یک سوم جمعیت این شهر حاشیه نشین هستند.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به حواشی مسابقه فوتبال ایران و لبنان در شهر مشهد گفت: موضوع پیش آمده در حاشیه مسابقه فوتبال دو تیم مذکور در ورزشگاه شهر مشهد در کمیسیون اصل ۹۰ به جد پیگیری می‌شود و قطعاً با عواملی که باعث بروز این اتفاقات در ورزشگاه مشهد شدند، برخورد می‌شود و گزارش آن را به مردم تقدیم خواهیم کرد. برخی جریانات می‌خواهند مسائل را در شهر مشهد به حاشیه ببرند.

پژمانفر در پایان با اشاره به جلسه با رهبر معظم انقلاب درخصوص موضوع قرآن و عترت مطرح کرد: در محضر رهبر معظم انقلاب جلسه‌ای برگزار شد، من به عنوان رئیس فراکسیون قرآن و عترت از دقت و توجه رهبر معظم انقلاب تشکر می کنم و اقداماتی نیز در این فراکسیون درخصوص تامین خواسته‌های ایشان انجام خواهیم داد.

اخبار مرتبط:
نوری قزلجه، نماینده مجلس: تعطیلی شنبه‌ها به نفع کشور است
نوری قزلجه، نماینده مجلس: تعطیلی شنبه‌ها به نفع کشور است

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر تعطیلی به روز پنجشنبه موکول شود، ارتباطات و مراودات رسمی و غیر رسمی، ادارات، تجارت و بازرگانی کشور به مدت ۴ روز در ماه قطع خواهد شد؛ در حالی که با تعطیلی شنبه، این مدت به حداقل ۳ روز کاهش می‌یابد.

آمریکا: درباره روش‌های ارتباطی ما با ایران نظری نمی‌دهیم
آمریکا: درباره روش‌های ارتباطی ما با ایران نظری نمی‌دهیم

«ودانت پاتل»، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری در پاسخ به این که آیا ادعای روزنامه کویتی الجریده را تایید می‌کند که با نقل قول از یک منبع مطلع ایرانی مدعی شده بود، ایران نامه‌ای از آمریکا درباره ازسرگیری مذاکرات احیای توافق هسته‌ای پس از رسیدن به تفاهم‌های امنیتی دریافت کرده است، گفت: نظری درباره روش‌های ارتباط برقرار کردنمان با ایران نمی‌دهم، جز این که با ایران مذاکرات مستقیمی درباره برجام(توافق هسته‌ای) نداریم، نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر.

نماینده جنجالی مجلس ادعای هسته‌ای خودش را تکرار کرد / کریمی‌قدوسی: برای تولید اورانیوم ۹۰ درصد که سوخت اصلی کلاهک هسته‌ای است، نصف روز زمان لازم داریم  I ببینید
نماینده جنجالی مجلس ادعای هسته‌ای خودش را تکرار کرد / کریمی‌قدوسی: برای تولید اورانیوم ۹۰ درصد که سوخت اصلی کلاهک هسته‌ای است، نصف روز زمان لازم داریم I ببینید

کریمی قدوسی می گوید کارشناسان به ما گفته اند که ما نصف روز زمان لازم داریم که چند آبشار غنی سازی را سری کنیم و غنای اورانیوم تولیدی را از ۶۰ به ۹۰ درصد برسانیم. این چیز خاص و سری نیست و آژانس هم مطلع است. از نظر فنی هم یک امر شدنی و خیلی راحت است؛ بنابراین به لحاظ تولید اورانیوم ۹۰ درصد که سوخت اصلی کلاهک هسته‌ای است، جمهوری اسلامی یک نصف روز زمان لازم دارد، حالا بگوییم یک هفته.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است