کد خبر : 186178
انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - 10:56
دسته‌بندی : ورزشی، اخبار ویژه
چاپ

ادعای عجیب اسکوچیچ درباره بازی با انگلیس

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دلیلی وجود ندارد که فکر نکنیم می‌توانیم انگلیس را شکست دهیم، چرا که نه!

ادعای عجیب اسکوچیچ درباره بازی با انگلیس

به گزارش مدارا، «دراگان اسکوچیچ» در گفت و گو با سایت HRT کرواسی درباره همگروهی تیم ملی فوتبال ایران با آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: علاقه‌ای به صحبت درباره روابط سیاسی ایران و آمریکا ندارم. بین ۲ کشور اختلاف نظر وجود دارد اما ما می‌خواهیم فقط به فوتبال فکر کنیم. هدف ما عبور از گروه است. همیشه گفته‌ام تیم بزرگی داریم و می‌توانیم به مرحله بعد راه یابیم.

وی درباره دیدار با انگلیس در جام جهانی نیز خاطرنشان کرد: انگلیس سخت‌ترین حریف ماست اما با توجه به نزدیکی ایران و قطر، مسابقه در این کشور مثل بازی خانگی ما خواهد بود؛ مثل بازی در ورزشگاه آزادی.

اسکوچیچ در مصاحبه با نشریه سان انگلیس هم درباره دیدار با تیم ملی این کشور گفت: هر اتفاقی ممکن است. فقط یک بازی انجام می‌دهیم و هر چیزی ممکن است رخ بدهد. شاید ترجیح می‌دادیم در بازی اول با انگلیس بازی نکنیم اما بازیکنان زیادی داریم که در اروپا بازی می‌کنند و می‌توانند با احترام کامل به دیگران، بجنگند. آنها می‌توانند برای عبور از این گروه بجنگند.

وی ادامه داد: خیلی‌ها درباره نزدیکی ایران و قطر حرف می‌زنند اما مزیت واقعی ما این است که بازیکنان زیادی داریم که در دومین یا سومین جام جهانی حضور خواهند داشت. ما در آسیا شماره یک هستیم اما این مهم نیست. مهم این است که بهترین بازیکنان را آماده کنیم. می‌دانم که روحیه مردم ایران را همراه خودمان داریم. برای این بچه‌ها بازی‌کردن برای کشورشان بسیار مهم است.

سرمربی تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: دلیلی وجود ندارد که فکر نکنیم می‌توانیم انگلیس را شکست دهیم، چرا که نه؟ من کروات هستم بنابراین می‌دانم که می‌توانیم انگلیس را شکست دهیم. مردم می‌توانند بازی را تماشا کنند و بگویند پیروزی ایران مقابل انگلیس یکی از بزرگترین شوک‌های تاریخ جام‌جهانی خواهد بود. فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است.

قرعه‌کشی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر جمعه شب در شهر دوحه برگزار شد و تیم ملی فوتبال ایران در گروه دوم با انگلیس، آمریکا و برنده پلی اف اروپا (ولز با برنده اوکراین و اسکاتلند) همگروه شد. این دومین بار است که تیم ملی ایران و آمریکا در یک گروه قرار خواهند گرفت.

اخبار مرتبط:
واکنش نکونام به برکناری خطیر: همه از این اتفاق بزرگ خوشحالیم
واکنش نکونام به برکناری خطیر: همه از این اتفاق بزرگ خوشحالیم

سرمربی استقلال از پایان فعالیت علی خطیر در سمت مدیرعاملی این باشگاه ابراز خوشحالی کرد.

خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد
خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد

مدیرعامل استقلال از سمتش کنار گذاشته شد.

مسعود اسکویی درگذشت
مسعود اسکویی درگذشت

مسعود اسکویی مجری پیشکسوت ورزش و رادیو، دارفانی را وداع گفت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است