کد خبر : 186125
انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - 08:27
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

انتقاد تند روزنامه جمهوری اسلامی به مسعود ده‌نمکی

روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به اعتراف اخیر مومن نسب مبنی بر اینکه «به اسم افراد مشهور ضدانقلاب، اکانت فیک می‌ساختیم» نوشت:معلوم است در این اکانت‌ها چه مطالبی منتشر می‌کردند! حالا به نیت خیر یا قیمتی شدن فاکتوری که می‌خواستند بنویسند فرقی نمی‌کند. مهم این است که به «دروغ» قلم می‌زدند.

انتقاد تند روزنامه جمهوری اسلامی به مسعود ده‌نمکی

به گزارش مدارا، روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به اعتراف اخیر مومن نسب مبنی بر اینکه «به اسم افراد مشهور ضدانقلاب، اکانت فیک می‌ساختیم» نوشت:معلوم است در این اکانت‌ها چه مطالبی منتشر می‌کردند! حالا به نیت خیر یا قیمتی شدن فاکتوری که می‌خواستند بنویسند فرقی نمی‌کند. مهم این است که به «دروغ» قلم می‌زدند.

 

این روزنامه در ادامه با اشاره به اظهارات مسعود ده نمکی که گفته بود “در نشریات خود، پندارهایش را به اسم «شهدا» قلمی می‌کرده است و برای فلان شهید احضاریه آمده بود!” نوشت:  بی‌جا کردید حرف خود را به اسم شهید نوشتید… برای حرف‌های ناحسابِ شما احضاریه آمده در این دنیا نه برای شهید. منتظر احضاریه شهید در قیامت هم باشید.

 

بی‌شناسنامه که می‌گویند یعنی این. یعنی از اسم و شناسه و شناسنامه دیگران سوء استفاده کردن. کم هم نیستند متأسفانه این قبیل آدم‌ها که گاه با عنواین صاحب حرمت، بی‌حرمتی را رواج می‌دهند. شاید هم برخی هاشان قصد خیر داشته باشند اما کارشان به تولید انبوه شر می‌انجامد.

 

حکایت ساده‌دلان این وادی، قصه ملانصرالدین است. به بچه‌هایی که دنبالش می‌رفتند، گفت: فلان جا، ‌آش می‌دهند! آنان که رفتند با خود گفت نکند راستی راستی،‌ آش می‌دهند؟ و بعد خودش هم به شتاب رفت! حالا با اکانت فیک، مطلب فیک منتشر می‌کنند و خودشان باورشان می‌شود و بولتن می‌کنند و احیانا فاکتورِ مضاعف! رندانشان که دانسته به تخریب افکار عمومی می‌پردازند و کاسبی می‌کنند. ساده‌دلانشان را باید بیدار کرد به این هشدار که؛ این که انجام می‌دهید، «تهاجم تحریف» است نه «جهاد تبیین».

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است