کد خبر : 185955
انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - 10:25
دسته‌بندی : سیاسی، اسلاید
چاپ

توضیح رئیسی درباره اتفاقات ورزشگاه مشهد

رئیس جمهور گفت: تمام دستگاه‌ها خود را موظف به این بدانند که به قانون عمل کنند و عملکرد سلیقه‌ای نداشته باشند و از سیاست‌های نظام تبعیت کنند.

توضیح رئیسی درباره اتفاقات ورزشگاه مشهد

به گزارش مدارا،  شامگاه پنجشنبه در نشست رئیس جمهور با خبرنگاران در مشهد، خبرنگاری از سید ابراهیم رئیسی پرسید: «در مشهد گاهی شاهد وجود برخی از تعارضات در تصمیم‌گیری‌ها هستیم، مانند اتفاقی که در جریان بازی تیم‌های ملی ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا رخ داد. سیاست دولت در این زمینه چیست؟»

رئیسی در پاسخ گفت: تعارضی نیست، برخی کوتاهی‌هایی در نحوه اجرای تصمیمات دارند. همه دستگاه‌ها موظف به اجرای سیاست‌ها و قوانین هستند، اما گاهی اوقات مدیران به وظایف خود به درستی عمل نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه این مشکل در تمام بخش‌ها اعم از اقتصادی و فرهنگی وجود دارد، افزود: باید تاکید کرد بر اینکه تمام دستگاه‌ها خود را موظف به این بدانند که به قانون عمل کنند و عملکرد سلیقه‌ای نداشته باشند و از سیاست‌های نظام تبعیت کنند.

اخبار مرتبط:
سخنگوی وزارتخارجه: اعضای پارلمان اروپا باید سپاسگزار سپاه باشند
سخنگوی وزارتخارجه: اعضای پارلمان اروپا باید سپاسگزار سپاه باشند

سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به پرسشی درمورد تبادل پیام‌های اخیر بین ایران و آمریکا درباره گفت‌وگوهای وین گفت: گفت‌وگوها تماس‌ها و تبادل پیامهای دیپلماتیک در روش‌های مقتضی ادامه دارد و هست و در قالب نشست‌های بین‌المللی هم معمولا فرصتی است که ایران در چارچوب نشست‌های دوجانبه دیدگا‌ه‌های خودش را بیان می‌کند و یا در چارچوب ابتکارعمل‌های دیگران در موضوع رفع تحریم‌های ظالمانه این دیدگاه‌ها تبادل نظر و گفت‌وگو می‌شود.

غضنفرآبادی: لایحه حجاب باردیگر به شورای نگهبان ارسال شد
غضنفرآبادی: لایحه حجاب باردیگر به شورای نگهبان ارسال شد

رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف و مجددا این لایحه رابه شورا ارسال کرده استو هم اکنون منتظراظهار نظر شورای نگهبان هستیم.

نماینده پیشین ولی‌فقیه در وزارت دفاع: آقای شمخانی تکلیف فعالیت اقتصادی خود را روشن کنید
نماینده پیشین ولی‌فقیه در وزارت دفاع: آقای شمخانی تکلیف فعالیت اقتصادی خود را روشن کنید

برای مردم قابل پذیرش نیست وقتی چندین دهک تا پایان عمر امکان تهیه مسکن ندارند، بیش از شصت میلیون نفر یارانه بگیر هستند، مشکلات اقتصادی از جمله پاشنه آشیل‌های نظام است، سن ازدواج بالا رفته است ودهها مشکل وآسیب ذهن مردم را مشغول کرده است مشاور بالاترین فرد کشور مجلس عروسی خود را در هتل کذائی برگزار کند و ما را در پاسخگوئی به این مقولات ناگزیر به نوشتن این نصیحت نامه بکند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است