کد خبر : 185211
انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - 15:09
دسته‌بندی : سیاسی، اخبار ویژه
چاپ

رییس‌جمهور: نباید کرونا به هیچ وجه در جامعه عادی‌انگاری شود

رییس جمهور با تاکید بر نقش سیاست‌گذاری کارشناسانه دولت و همکاری مردم در کاهش ابتلا، بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی، گفت: نباید کرونا به هیچ وجه در جامعه عادی‌انگاری شود.

رییس‌جمهور: نباید کرونا به هیچ وجه در جامعه عادی‌انگاری شود

به گزارش مدارا، دکتر سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در آخرین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در سال ۱۴۰۰ با تاکید بر نقش سیاست‌گذاری کارشناسانه دولت و همکاری مردم در کاهش ابتلا، بستری‌ها و فوتی‌ها، گفت: از مردم، متخصصان و کادر درمان به خاطر همکاری و همراهی در مقابله با کرونا تشکر می‌کنم و ضرورت دارد این تلاش و مراقبت در ایام تعطیلات نوروز نیز با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی ادامه یابد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه نباید کرونا به هیچ وجه در جامعه عادی‌انگاری شود، تصریح کرد: اگر در رعایت اصول بهداشتی کوتاهی شود ممکن است مجددا شاهد شیوع این ویروس منحوس باشیم.

وی  در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع سفرهای داخلی و خارجی و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آن اشاره کرد و گفت: برای ورود مسافر به کشور دریافت دو دُز واکسن و تست اطمینان‌بخش کرونا ضروری است.

رئیس جمهور افزود: اقامتگاه‌ها، سینماها و مراکز تجمع باید به سامانه‌های مصوب متصل باشند و با نهادهای نظارتی همکاری داشته باشند.

رئیسی با تاکید بر ضرورت پیش‌بینی، پیشگیری و درمان در مبارزه با کرونا گفت: این ویروس مرتبا تغییر شکل می‌دهد و سویه جدیدی از آن در گوشه ای از دنیا شیوع می‌یابد لذا مسئولان و کادر درمانی باید همیشه در آمادگی باشند.

وی در پایان با اشاره به لطف خداوند به ملت ایران برای گذر از همه دشواری‌ها اظهار امیدواری کرد: مردم یک نوروز بانشاط را همراه با صحت و سلامت و نیز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و مراقبت در تردد جاده‌ای سپری کنند.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است