کد خبر : 184995
انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - 02:05
دسته‌بندی : فرهنگی، اخبار ویژه
چاپ

راه حل عجیب ضرغامی برای لذت بردن از ترافیک شب عید!

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ‏⁧‫گردشگران‬⁩ باید مسیرهای منتهی به مقصد را هم جزو جاذبه‌های سفر تلقی کنند و از آن لذت ببرند.

راه حل عجیب ضرغامی برای لذت بردن از ترافیک شب عید!

به گزارش مدارا، سیدعزت الله ضرغامی در توئیتی نوشت: امسال تا حدی ⁧‫سونامی سفر‬⁩ هم خواهیم داشت.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد: گردشگران‬⁩ باید مسیرهای منتهی به مقصد را هم جزو جاذبه‌های سفر تلقی کنند و از آن لذت ببرند.

تعطیلات نوروز در ایران نخستین فصل گردشگری و سفر سال است که معمولا از آخرین روزهای اسفند آغاز و تا پایان هفته دوم فروردین ماه ادامه دارد؛ بیشتر مردم در این دوره عازم سفر می‌شوند، پیش‌بینی می‌شود بعد از دو سال محدودیت‌های کرونایی و با گستردش واکسیناسیون عمومی، حجم سفرهای نوروز۱۴۰۱ حدود ۳۰ درصد نسبت با نوروز ۹۸ ( قبل از همه گیری کرونا) افزایش داشته باشد.

برای کاهش آسیب کرونا در دوران سفر برنامه‌ریزان سفر و مسئولان اجرایی کشور بر رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا توسط مردم و تاسیسات گردشگری و همچنین رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده‌ها تاکید دارند.

ضرغامی همچنین در بخشی از پیام خود از آمار فوتی‌ها و آسیب دیدگان حوادث ⁧‫چهارشنبه سوری‬⁩ (شب آخرین چهارشنبه سال) ابزار تاسف کرد و افزود: متاسفانه این آمار نسبت به سال قبل دو برابر بوده است.

به گزارش ایرنا، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: بر اساس آمار تجمیعی شمار جان باختگان حوادث چهارشنبه سوری تا ساعت ۲۲ شامگاه ۲۴ اسفند به ۱۷ نفر رسید. بر اساس آمار تجمیع شده، تا کنون ۹۲ تن از شهروندان دچار قطع عضو و ۴۷۰ نفر از ناحیه چشم آسیب دیدند و ۵۴۰ تن نیز دچار سوختگی شدند.

اخبار مرتبط:
زری خوشکام، همسر علی حاتمی و مادر لیلا حاتمی، درگذشت
زری خوشکام، همسر علی حاتمی و مادر لیلا حاتمی، درگذشت

زهرا خوشکام بازیگر قدیمی سینما و همسر علی حاتمی از دنیا رفت. این هنرمند متولد سال ۱۳۲۶، بیشتر فعالیت‌هایش در دهه ۵۰ خورشیدی بود و در سال‌های اخیر در فیلم‌هایی همچون «شعله ور»، «طلاخون»، «در دنیای تو ساعت چند است» و «سیمای زنی در دوردست» بازی کرده بود. او در سریال‌های «هزاردستان» و «سلطان صاحبقران» به کارگردانی همسرش علی حاتمی نیز بازی داشت.

همایون شجریان: رفاقت من با سَحر جان تا همیشه پابرجاست
همایون شجریان: رفاقت من با سَحر جان تا همیشه پابرجاست

همایون شجریان دقایقی پیش در پستی در حساب اینستاگرامش نوشت: «عزیزان دل به این مزخرفات توجه نکنید. نه خیانتی در کار من و سحر جان بوده، نه بچه‌ای که بخواد انداخته بشه. تا همیشه حمایت و رفاقت پابرجاست. خسته شد صبر ما»

زاکانی؛ شهرداری که تهران را کُشت
زاکانی؛ شهرداری که تهران را کُشت

علیرضا زاکانی اگر بهترین گزینه برای پوشش رئیسی نبود، یکی از بهترین‌ها بود. یک سیاستمدار هجومی و بدون سابقه مدیریتی که مشخص بود رای نمی‌آورد اما نقش مهمی در مناظرات ایفا کرد و پاداش خود را گرفت. مرداد ۱۴۰۲ نیز دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور مدیریت آسیب‌های اجتماعی در تهران شد. 

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است