کد خبر : 184937
انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - 16:16
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

پژمان جمشیدی: پرسپولیس دربی را می برد

دو بازیکن سابق سرخابی شهرآورد ۹۸ پایتخت را پیش بینی کردند.

پژمان جمشیدی: پرسپولیس دربی را می برد

به گزارش مدارا،دو تیم پرسپولیس و استقلال عصر فردا (پنجشنبه) ۲۶ اسفند از هفته بیست و سوم لیگ برتر به مصاف یکدیکر می روند. این دربی که به آخرین دربی قرن معروف شده، حساسیت زیادی خواهد داشت. استقلال در صدرجدول قرار دارد و اختلاف ۶ امتیازی این تیم با پرسپولیس باعث شده تا سرخپوشان تحت هر شرایطی به دنبال ۳ امتیاز این بازی باشند و از آن طرف هم استقلال می تواند با برتری در این بازی جایگاهش را برای قهرمانی مستحکمتر کند.

فابیو جانواریو ستاره برزیلی و سابق استقلالی‌ها مدعی است استقلال با دو گل فاتح دربی ۹۸ خواهد شد. جانواریو در گفت‌وگو کوتاه با ما درباره شهرآورد پیش رو گفت: استقلال با نتیجه دو بر صفر برنده این نبرد حساس خواهد شد.

جانواریو پیش بینی کرد که کوین یامگا ستاره فرانسوی آبی‌ها زننده یکی از گل‌های استقلال خواهد بود و همچنین افزود: دوست دارم عزیزبک آمانوف ازبک هم در این بازی برای تیم استقلال گلزنی کند.

پژمان جمشیدی، بازیکن سابق پرسپولیس که در حوزه فیلم و سریال نیز خوش درخشیده است، در صحبت کوتاهی که با خبرنگار ما داشت عنوان کرد: نمی‌توانم زننده گل دربی را حدس بزنم چرا که همه بازیکنان شانس باز کردن دروازه حریف را دارند اما به نظر من نتیجه دربی ۲ بر ۱ به سود سرخ‌ها خواهد بود. امیدوارم که این پیش بینی درست از آب دربیاید.

اخبار مرتبط:
پرسپولیس به دنبال مهدی قائدی
پرسپولیس به دنبال مهدی قائدی

مهدی قایدی یکی از بازیکنان مورد علاقه سرمربی پرسپولیس است، اما بعید است در ایران پیراهن تیمی جز استقلال را برتن کند.

آتش‌بازی ادامه‌دار دختران ایرانی در کافا / ترکمنستان مقابل ایران زانو زد
آتش‌بازی ادامه‌دار دختران ایرانی در کافا / ترکمنستان مقابل ایران زانو زد

تیم ملی فوتبال دختران ایران به دومین برد خود در مسابقات کافا دست یافت.

یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد

یک منبع مطلع به خبرنگار ایسنا اعلام کرد که سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس برای نشستن روی نیمکت تراکتور با این باشگاه تبریزی به توافق رسیده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است