کد خبر : 184931
انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - 16:09
دسته‌بندی : اخبار ویژه، ورزشی
چاپ

گل‌محمدی: اول نباید گل بخوریم/پرسپولیس احتیاج به برد داربی دارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از داربی ۹۸ با بیان این که تیم ما بیش‌تر به پیروزی نیاز دارد گفت: این تلاش برای بردن باید با تمرکز کامل باشد.

گل‌محمدی: اول نباید گل بخوریم/پرسپولیس احتیاج به برد داربی دارد

به گزارش مدارا،تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته بیست‌ و سوم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۷:۳۰ فردا(پنج‌شنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان استقلال است.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: قبل از این که درباره بازی صحبت کنم از همه مردم می‌خواهم در روزهای آخر سال به فکر دیگران باشیم چون شرایط اقتصادی سخت است. امیدوارم که کارهای خیرمان را در این روزهای آخر سال از یاد نبریم و در نهایت شرایطی پیش بیاید که همه در رفاه باشند.

او ادامه داد: داربی همیشه حساس بوده و برای مردم جذاب و با احساسات همراه بوده است. در داربی هر تیمی تمرکز خوبی داشته باشد می‌تواند موفق باشد. ما تمرینات خوبی داشتیم و سعی کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم و امیدواریم که با توجه انگیزه زیادی که داریم عملکرد خوبی داشته باشم. تیم ما بیش‌تر به پیروزی نیاز دارد اما این تلاش برای بردن باید با تمرکز کامل همراه باشد. باید کنترل خوبی در بازی داشته باشیم. فکر می‌کنم بازی خوبی از هر دو تیم شاهد خواهیم بود. استقلال تیم خوبی است و برای من قابل احترام بوده است و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم. کسب پیروزی اولین هدف پرسپولیس است.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت عیسی آل‌کثیر گفت: وضعیت او تغییری نکرده و برایش آرزوی سلامتی دارم. شرایطی که برای  او رخ داده خودش می‌تواند مدیریت کند. این موضوع در اختیار باشگاه نیست. می‌دانیم عیسی به تیم کمک کرده است اما برایش اتفاقی رخ داده و پذیرفتن آن سخت بود. به نظرم خودش باید شرایط مدیریت کند.

وی درباره دروازه‌بانان تیمش هم گفت: ما نسبت به امتیازگیری از سال‌های قبل بهتر بودیم. همه بازیکنان برای ما مهم هستند و از اول فصل مشکلات زیادی داشتتند و همه با همه وجود کار کردند و مشکلات را تحمل کردند. کاری که باید بکنیم این است که انرژی مثبت بدهیم و بازیکنان را با انرژی به زمین بفرستیم. هواداران هم هوشمندانه از تیم حمایت کردند و مدیریت خیلی از مشکلات توسط هواداران بوده است.

گل‌محمدی درباره حضور هواداران هم گفت: تصمیم خوبی بود و ما استقبال می‌کنیم. تیمی که بیش‌ترین ضرر را از نبود هوادار برده، پرسپولیس بوده چون پر هوادارترین تیم است. از شانس من هم از وقتی آمدم فقط در یکی دو بازی تماشاگر بوده است. باید در شهرستان‌ها هم تماشاگر باشد. در اروپا هم بازی‌ها با تماشاگر برگزار می‌شود.

او هم‌چنین گفت: این بازی به خاطر شرایط جدول حساسیت بیش از اندازه دارد و به برنده بازی خیلی کمک می‌کند هم برای قهرمانی هم برای این که لیگ را با روحیه ادامه بدهد.

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط مالی باشگاه هم گفت: تا الان اتفاقی رخ نداده است. قول داده‌اند ۱۰ درصد پرداخت کنند اما گفته‌اند قبل از بازی پرداخت می‌شود.

گل‌محمدی تصریح کرد: بازی رفت را حتما ببینید. ما بازی خوبی ارائه کردیم. این که گفتن داربی کسل کننده بود چنین چیزی نبود. از طرف ما بازی خوبی بود. زور رسانه‌ای برخی تیم‌ها زیاد است و جو را به سمتی بردند که داربی کسل کننده بود. اما ما بازی خوبی انجام دادیم. از نظر مالکیت و ایجاد موقعیت، آمارش مشخص است. از طرف ما بازی خوبی انجام شد و بازی خوبی در حد داربی انجام دادیم.

او در ادامه گفت: بحث احتیاط در بازی‌های داربی امر ناخواسته است چون بازی حساسیت زیادی دارد و هر دو تیم می‌خواهند نبازند اما شرایط جدول طوری است که تیم ما احتیاج زیادی به برد دارد اما استقلال مهره‌های هجومی خوبی دارد. مهم است که اول گل نخوریم و بعد برنده بازی باشیم. اگر با تعداد زیادی حمله کنیم و به حریف فرصت گل بدهیم خوب نیست.

سرمربی پرسپولیس درباره قضاوت سید علی هم گفت: صحبت‌های زیادی درباره این که او چطور انتخاب شده شنیده‌ام اما نمی‌خواهم درباره این موضوع صحبت کنم. بعد از بازی درباره آن می‌شود صحبت کرد. من نسبت به آقای سید علی الان نمی‌توانم قضاوت کنم و امیدوارم روز خوبی را داشته باشد.

وی در پاسخ به سوالی درباره عملکرد کمیته انضباطی و چشم‌پوشی از تخلفات برخی مربیان در کنار زمین، گفت: وارد این بحث‌ها نشویم بهتر است. همه بازی‌ها را می‌بینند و این که چه تصمیماتی می‌گیرند به خاطر جو حاکم بر فوتبال است. نمی‌خواهم بیش‌تر صحبت کنم.

اخبار مرتبط:
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است

امباپه فوتبالیست‌هایی را که بابت حضور در بازی‌های تیم ملی کشورشان پول دریافت می‌کنند، مورد تمسخر قرار داد.

خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند
خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند

خانواده آنخل دی‌ماریا، یکی از چهره‌های مطرح فوتبال آرژانتین، از سوی تبهکاران شهر روزاریو، طی پیام مشکوکی تهدید به مرگ شده‌اند! این پیام یک هفته پس از آن منتشر شد که دی‌ماریا، بازیکن فعلی بنفیکا، تایید کرد که می‌خواهد به دوران حرفه‌ای خود در باشگاه دوران کودکی‌اش یعنی روزاریو سنترال پایان دهد.

سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت
سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت

مدیر عامل سابق پرسپولیس درباره دلخوری از عادل فردوسی‌پور صحبت کرده و گفته است: «من با عادل تا چند وقت پیش به صورت تلفنی سلام و علیک داشتیم. منتها یک کاری کرد من هم بهش پیام دادم دیگر کاری باهات ندارم و باهات قهر می‌کنم که چرا این حرف را زدید؟ تقریبا یک سال نشده. از یک سال پیش کاری کرد که باعث شد دیگر رابطه‌ای نداشته باشیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است