کد خبر : 184888
انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - 10:38
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

تنفس هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در تهران

با اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت امروز (۲۵ اسفندماه) با توجه به افزایش ترافیک صبحگاهی، عدم وزش باد مؤثر و انباشت آلاینده‌ها هوای تهران در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است.

تنفس هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در تهران

به گزارش مدارا، بنا بر پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، صبح روز چهارشنبه (۲۵ اسفندماه) همزمان با افزایش ترافیک صبحگاهی، عدم وزش باد مؤثر و انباشت آلاینده‌ها، افزایش غلظت ذرات معلق در برخی مناطق پرتردد سبب کاهش کیفیت هوا خواهد شد. افزایش تدریجی تندی باد و احتمال بارش پراکنده در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را تسهیل می‌کند.

وزش باد مؤثر و گاهی نسبتاً شدید همراه با شرایط ناپایدار جوی تا اواخر وقت چهارشنبه سبب کاهش غلظت ذرات معلق می‌شود، با این حال احتمال گسیل گردوخاک در برخی مناطق مستعد و کاهش کیفیت هوا وجود خواهد داشت.

با آغاز تردد خودروها در صبح روز پنجشنبه (۲۶ اسفندماه) همراه با کاهش نسبی تندی باد بر میزان غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در پاره‌ای از مناطق پرتردد دور از انتظار نیست.

رشد تدریجی ناپایداری جوی و افزایش تندی باد در طول روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم خواهد کرد، هرچند می‌تواند با گسیل گردوخاک در مناطق مستعد همراه باشد. این شرایط جوی تا شامگاه پنجشنبه ادامه خواهد یافت و کاهش غلظت ذرات معلق و برقراری وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۱۴۶ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۱۲۴ و کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس است.

اخبار مرتبط:
علی دایی پیگر حال ترانه علیدوستی شد
علی دایی پیگر حال ترانه علیدوستی شد

علی دایی، اسطوره فوتبال کشورمان در تماسی با حمید علیدوستی پدر ترانه علیدوستی جویای حال این بازیگر سینمای ایران شد.

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «تتلو» / امیرحسین مقصودلو: در حوادث سال ۱۴۰۱، یکی از بازیگران زن کشور من را تحریک می‌کرد / تصاویر
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «تتلو» / امیرحسین مقصودلو: در حوادث سال ۱۴۰۱، یکی از بازیگران زن کشور من را تحریک می‌کرد / تصاویر

متهم در پاسخ به اتهامش درباره تبلیغ قمار و شرط‌بندی مدعی شد: صاحب سایت شرط‌بندی نبودم. صاحبان سایت شرط بندی مشخص هستند. من فقط تبلیغش می‌کردم. در آن زمان برای بنده اعلان پلیس اینترپل صادر شده بود و دستگیرم کردند. پس از دستگیری در ترکیه با کمک گردانندگان اصلی سایت شرط‌بندی و قمار آزاد شدم و برایم ویلایی خریداری کردند.

وکیل ماشاالله کرمی: در جلسه امروز دادگاه قاضی به حرف‌هایمان گوش داد
وکیل ماشاالله کرمی: در جلسه امروز دادگاه قاضی به حرف‌هایمان گوش داد

جلسه رسیدگی به پرونده ماشالله کرمی، پدر محمد مهدی کرمی از اعدام شدگان اعتراضات ۱۴۰۱، در شعبه دوم دادگاه انقلاب کرج، امروز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است