کد خبر : 184674
انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - 10:20
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

استفاده از رمز ارز کمک به دشمنان ایران است

موسوی لارگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: مردم عزیز بدانند که با خرید و فروش و استفاده از رمزارز‌ها درحال کمک به دشمنان این مرز و بوم هستند. از این رو و برای جلوگیری از رسیدن دشمنان به اهداف شوم خود قصد داریم در مجلس شورای اسلامی طرح مسدودسازی پلتفرم‌های خرید و فروش رمزارز را شروع کرده و تا حصول نتیجه به پیش ببریم.

استفاده از رمز ارز کمک به دشمنان ایران است

به گزارش مدارا،عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تخلف و فعالیت های غیرقانونی در حوزه رمزارزها را پیگیری می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر موسوی لارگانی گفت: ارزهای دیجیتال که تحت عنوان رمزارزها شناخته می شوند دارای اهداف مشخصی هستند و بانیان آنها تلاش می کنند تا از طریق این ارزها و ترغیب مردم به خرید ارزهای بی پشتوانه، به اهداف خود جامه عمل بپوشانند.

وی افزود: این ارزها کاملا هدفمند برای فلج کردن اقتصاد کشور و حذف تسلط بانک مرکزی ایران بر ساختار پولی و مالی کشور طراحی شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به قرائن و نشانه های موجود باید گفت که این رمزارزها توطئه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است. زیرا شرایطی برای فرار مردم از زیر ذره بین حاکمیت ایجاد می‌کنند و تخلفات و فعالیتهای غیرقانونی خود را در چنین فضایی انجام می دهند.

موسوی لارگانی افزود: مردم عزیز بدانند که با خرید و فروش و استفاده از رمزارزها درحال کمک به دشمنان این مرز و بوم هستند. چرا که با این کار باعث خروج ارز زیادی از کشور می‌شوند و نظام اقتصادی کشور را دچار اختلال می کنند.

وی اظهار داشت: باید هرچه سریعتر جلوی این اتفاق گرفته شود و هرگونه فعالیت و استفاده از این ابزارهای دشمن متوقف شود. اگر امروز به فکر ساماندهی و جلوگیری از رمز ارزها نباشیم در آینده نزدیک شاهد اثرات هولناک آن بر اقتصاد کشور خواهیم بود چرا که حجم زیادی از نقدینگی با خرید و فروش این ارزها در حال خروج از کشور است

وی گفت: از این رو و برای جلوگیری از رسیدن دشمنان به اهداف شوم خود قصد داریم در مجلس شورای اسلامی طرح مسدودسازی پلتفرمهای خرید و فروش رمزارز را شروع کرده و تا حصول نتیجه به پیش ببریم.

اخبار مرتبط:
دستور سرلشگر باقری برای بررسی علل سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور
دستور سرلشگر باقری برای بررسی علل سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور

رئیس ستادکل نیروهای مسلح هیئت عالی رتبه‌ای به ریاست سردار عبدالهی را مامور بررسی ابعاد و علل موضوع سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور کرد که در محل وقوع حادثه در آذربایجان‌شرقی حاضر شده‌اند.

گمانه‌ها در مورد زمان بندی انتخاب رئیس جمهور جدید چه می‌گوید؟
گمانه‌ها در مورد زمان بندی انتخاب رئیس جمهور جدید چه می‌گوید؟

پس از حادثه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور و شهادت سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه وی، گمانه‌زنی‌ها در خصوص زمان برگزاری انتخابات جدید ریاست جمهوری شده است.

دادستان کل کشور: در پی شهادت رئیسی با افرادی که در فضای مجازی نشر اکاذیب و توهین می‌کنند برخورد سریع و بازدارنده صورت گیرد
دادستان کل کشور: در پی شهادت رئیسی با افرادی که در فضای مجازی نشر اکاذیب و توهین می‌کنند برخورد سریع و بازدارنده صورت گیرد

دادستان کل کشور در پی شهادت رئیسی و همراهان ایشان و به منظور برخورد قاطعانه و فوری با تشویش‌کنندگان امنیت روانی جامعه در بخشنامه‌ای بر برخورد بازدارنده با منتشرکنندگان محتوای خلاف واقع تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است