کد خبر : 184604
انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - 15:51
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

بارش برف و باران در تهران/ کاهش قابل ملاحظه دما

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران بارش برف و باران، وزش باد شدید در بخش‌های جنوبی و کاهش قابل ملاحظه دما پیش‌بینی می‌شود.

بارش برف و باران در تهران/ کاهش قابل ملاحظه دما

به گزارش مدارا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری گاهی ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعت‌ها به‌ویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات بارش باران و برف با احتمال رعد و برق، در بعضی مناطق به‌ویژه در بخش‌های جنوبی گاهی همراه با وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

عمده بارش از بعدازظهر سه شنبه و طی روز چهارشنبه(۲۴ و ۲۵ اسفندماه) مورد انتظار است که در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ و در ارتفاعات همراه با مه و بارش برف و باران خواهد بود.

از بعدازظهر چهارشنبه در سطح استان به‌ویژه بخش‌های جنوبی وزش باد شدید تا خیلی شدید با احتمال خیزش موقتی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و از بعد از ظهر چهارشنبه تا پایان هفته کاهش نسبتا قابل ملاحظه دما در سطح استان و یخبندان شبانه سطح زمین در دامنه‌ها و ارتفاعات مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی با کمینه دمای ۲ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (۲۴ اسفندماه) نیمه ابری تا ابری و وزش باد وگاهی بارش باران و رگبار و رعد و برق با بیشترین و کمترین دمای ۸ و ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت پس فردا (۲۵ اسفندماه) نیمه‌ابری و تا ابری وگاهی رگبار باران با احتمال رعد و برق و از بعد از ظهر وزش باد شدید و اوایل شب کاهش ابر خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۲  و ۱۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.

اخبار مرتبط:
جلیل محبی: بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها خواست دولت بود
جلیل محبی: بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها خواست دولت بود

دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها را از اقدامات دولت نامیده است.

آتش‌سوزی در پایانه شرق تهران با ۶ کشته / جزییات
آتش‌سوزی در پایانه شرق تهران با ۶ کشته / جزییات

آتش سوزی در پایانه شرق تهران ۶ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است