کد خبر : 184489
انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - 17:08
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

این زن ایرانی در آمریکا انتقام سردار سلیمانی را گرفت؟

نیکا نیکو بین کیست؟ زن جوان ایرانی که «به انتقام ترور سردار قاسم سلیمانی»، مرد آمریکایی را زخمی کرد.

این زن ایرانی در آمریکا انتقام سردار سلیمانی را گرفت؟

به گزارش مدارا، پلیس لاس وگاس زنی را که متهم است پس از قرار گذاشتن با مردی، او را به تلافی شهادت قاسم سلیمانی چاقو زده، بازداشت کرد.

 

پلیس نوادا در ایالات متحده گفت، زنی حین قرار با مردی که از طریق وبسایت‌های دوستیابی با وی آشنا شده بود، به ضرب چاقو،  گردن این مرد را زخمی کرد. این زن انگیزه خود را انتقام  شهادت سردار قاسم سلیمانی عنوان کردپلیس ناحیه هندرسون، نیکا نیکوبین ۲۱ ساله را به اتهام اقدام به قتل در شنبه گذشته بازداشت کرد.

اتهام او این است که مردی را روی سایت زوج‌یابی «پلنتی آو فیش» به بستر خود کشانده و بعد با کارد به او حمله کرده است.

 

به گفته پلیس، نیکوبین و مردی که با او قرار گذاشته بود و نامش ذکر نشده، روز پنجم ماه مارس در هتل سانست استیشن لاس وگاس اتاقی اجاره کردند. در آنجا، زن ۲۱ ساله چراغ‌ها را خاموش کرد، و آن دو مشغول هماغوشی شدند.

 

بنا بر این گزارش، نیکوبین پیشنهاد کرد که به معشوقش چشم‌بند بزند، و بعد از این کار، دستش را در کیفش برد، کاردی بیرون کشید و دو بار به گردن مرد ضربه زد.

 

به گفته پلیس، مرد توانست نیکوبین را از خود دور کند و به اورژانس زنگ بزند. نیکوبین از اتاق بیرون دوید و به یکی از کارمندان هتل گفت که مردی را چاقو زده است.

 

این زن بعدا به پلیس گفته که «خواهان انتقام» بوده، ولی نمی‌خواسته مرد را بکشد. او گفت که می‌خواسته «انتقام از ترور سردار قاسم سلیمانی» از سوی نیروهای آمریکایی در سال ۲۰۲۰ را بگیرد.

 

نیکا نیکوبین ۲۱ ساله به تلاش برای قتل، ضرب و جرح و سرقت متهم شده است.

 

 

 

 

اخبار مرتبط:
هواشناسی: بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب است
هواشناسی: بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب است

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: انتظار داریم بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب باشد، اما پس از آن بارش‌ها در حد معمول و در برخی مناطق زیر نرمال خواهد بود.

فرزند امام جمعه مشهد ارتباطش با هلدینگی که ۴ هزار درخت هیرکانی را قطع کرد را رد کرد / ماجد علم‌الهدی: سرمایه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این زمینه ندارم
فرزند امام جمعه مشهد ارتباطش با هلدینگی که ۴ هزار درخت هیرکانی را قطع کرد را رد کرد / ماجد علم‌الهدی: سرمایه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این زمینه ندارم

ماجد علم الهدی درباره ارتباطش با هلدینگ گردشگری جوانمرد گفت: من هیچ گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم.

تعداد جان‌باختگان تصادفات از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین به  ۵۴۹ نفر رسید
تعداد جان‌باختگان تصادفات از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین به ۵۴۹ نفر رسید

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور با بیان اینکه ۴۰ هزار خودروی متخلف در طرح نوروزی پلیس توقیف شده است، گفت: متاسفانه از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین ۵۴۹ هموطن در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است