کد خبر : 184480
انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - 15:04
دسته‌بندی : سیاسی، اخبار ویژه
چاپ

دلسوز مسئولان غرب‌زده اوکراین نیستیم/ اگر پشتوانه مردمی نبود، پوتین به ایران هم حمله می‌کرد

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در نشست خبری خانه احزاب گفت: تفاوتی میان فرزندان معصوم و مظلوم یمن و اوکراین نیست شاید به دلیل چشم زاغ  و برخی تمایلات غرب گرایانه است، که عده‌ای به این ترتیب به جنگ اوکراین واکنش نشان می‌دهند. اگر۸۰ کودک در اوکراین به شهادت رسیدند، در یمن بیش از این تعداد به شهادت رسیدند. وقتی رییس‌جمهور اوکراین رییس‌جمهور شد غرب‌زده ها شاد شدند و این هم نتیجه سیاست‌های آنها است.

دلسوز مسئولان غرب‌زده اوکراین نیستیم/ اگر پشتوانه مردمی نبود، پوتین به ایران هم حمله می‌کرد

به گزارش مدارا از منیبان، حبیب‌الله بوربور، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در نشست خبری خانه احزاب گفت: تفاوتی میان فرزندان معصوم و مظلوم یمن و اوکراین نیست شاید به دلیل چشم زاغ  و برخی تمایلات غرب گرایانه است، که عده‌ای به این ترتیب به جنگ اوکراین واکنش نشان می‌دهند. اگر۸۰ کودک در اوکراین به شهادت رسیدند، در یمن بیش از این تعداد به شهادت رسیدند. وقتی رییس‌جمهور اوکراین رییس‌جمهور شد غرب‌زده ها شاد شدند و این هم نتیجه سیاست‌های آنها است. ما دلسوز مردم و فرزندان اوکراینی هستیم اما دلسوز مسئولان غرب‌زده آنها نیستیم. لذا طرفدار روسیه و انگلیس نیستیم اینها حکومت‌های منحوسی هستند که قادر هستند که با ما دشمن تر از اوکراین هستند کما اینکه روسیه اگر بداند حکومت ایران پشتوانه مردمی ندارد، همین قضیه اوکراین اتفاق می‌افتد.

 

وی افزود: باید در نظر گرفت که چرا انقلاب کردیم، هیچ کس نمی‌تواند بگوید که ایران مستقل نیست و سفیر هیچ کشور قلدری در انتخابات نقش ندارند. اما نکته اینجاست که در حال حاضر خرد جمعی در کار نیست، وقتی فرد تایید می‌شود و انتخاب می‌شود اگر خرابکاری کند هیچ جریانی از آن دفاع نمی‌کند، همانطور که هیچ جریانی از احمدی‌نژاد دفاع نمی‌کند. مردم به صحبت‌ها و کسی که فک خود را باز می‌کند و به رقیب بیشتر فحاشی می‌کند، رأی نمی‌دهند.

 

بور بور در پایان خاطرنشان کرد: آزادی در کشور به اندازه‌ای است که در مجلس اکثریت مخالف آمریکا هستند اما یک استاد دانشگاه از روی پرچم آمریکا رد نمی‌شود، این نشان دهنده آزادی است. گاهی اساتید به اندازه‌ای دانشجویان را در دانشگاه تحریک می‌کنند که اگر در زمان ما اتفاق می‌افتاد همه اتوبوس‌های دو طبقه آتش می‌گرفتند. بنابراین ما استقلال، آزادی و اسلامی داریم. جمهوریت در مواردی نظیر خانه احزاب معنا پیدا می‌کند. در حال حاضر خرد جمعی مسئول انتخاب نمی‌کند.

 

 

اخبار مرتبط:
روزنامه دولت گلایه مراجع از رئیسی را سانسور کردند I بخوانید
روزنامه دولت گلایه مراجع از رئیسی را سانسور کردند I بخوانید

در حالی که در دیدار ابراهیم رئیسی با مراجع تقلید، علمای قم از وضعیت گرانی و تورم به شدت گلایه کرده بودند اما در گزارش امروز روزنامه دولت خبری از این گلایه‌ها نیست.

نزدیکان رئیسی بَرنده انتخابات اسفند و اردیبهشت‌ماه؛ قالیباف بازنده!
نزدیکان رئیسی بَرنده انتخابات اسفند و اردیبهشت‌ماه؛ قالیباف بازنده!

با برگزاری دور اول انتخابات مشخص شد که پایگاه قالیباف دیگر مانند گذشته نیست و علاوه بر آنکه او نسبت به چهارسال از یاران کمتری برخوردار است، دیگر حتی نمی‌تواند تعداد نفراتی همسو که از نظر عددی تعیین‌کننده باشند را راهی مجلس کند. شخص خود او هم حتی نتوانست به عنوان نفر اول تهران وارد مجلس شود و بعد از نبویان، ثابتی و رسایی در جایگاه چهارم ایستاد. همین شرایط کافی است تا به یک گزاره مهم برسیم آنکه طیفی در مقابل قالیباف حضور دارد که می‌تواند روند چهارسال پیش رو را برایش ساده نکند.

جلیل محبی خطاب به بیانیه بانک مرکزی درباره موسسه مصاف؛ چرا با پول‌شویی برخورد نمی‌کنید؟
جلیل محبی خطاب به بیانیه بانک مرکزی درباره موسسه مصاف؛ چرا با پول‌شویی برخورد نمی‌کنید؟

جلیل محبی نوشت: جناب اقای فرزین ریاست محترم بانک مرکزی، بجای برخورد با افرادی که در بانک‌ها با هیات تحقیق و‌تفحص بانک‌ها همکاری کرده اند باید با افرادی که وظایف خود را در زمینه پول‌شویی انجام نداده اند برخورد کنید.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است