کد خبر : 184429
انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - 10:36
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

هوای تهران در شرایط قابل قبول

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز (۲۲ اسفندماه) با حاکمیت ناپایداری جوی و بارش پراکنده غلظت آلاینده‌ها کاهش می‌یابد و کیفیت هوای تهران در بیشتر مناطق در محدوده قابل قبول قرار می‌گیرد.

هوای تهران در شرایط قابل قبول

به گزارش مدارا، بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبحگاه امروز (۲۲ اسفندماه) کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌ قبول قرار می‌گیرد که ناشی از شرایط ناپایدار جوی، وزش باد مؤثر و پراکندگی آلاینده‌ها طی ساعات گذشته است.

کاهش نسبی تندی باد در طول روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها را محدود می‌کند. به‌تدریج با افزایش تندی باد تا اواخر وقت یکشنبه، کاهش غلظت ذرات معلق برقراری وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق مورد انتظار است.

صبح روز دوشنبه (۲۳ اسفندماه) کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت که ناشی از وزش باد مؤثر و پراکندگی آلاینده‌ها است. تقویت ناپایداری جوی و احتمال بارش پراکنده و وزش باد در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را تسهیل می‌کند.

با تداوم این شرایط جوی تا ساعات پایانی دوشنبه از میزان غلظت ذرات معلق کاسته خواهد شد و برقراری وضعیت قابل‌ قبول در بیشتر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۶۷ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۸ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

اخبار مرتبط:
وقاحت شهردار تهران به رسم تصویر I ببینید
وقاحت شهردار تهران به رسم تصویر I ببینید

این بنر را مدیران زاکانی درست روبه‌روی پارک قیطریه نصب کرده‌اند.

آیت‌الله دوزدوزانی‌: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست / اگر برای آبادانی دین کاری نمی‌کنیم، دین را خرابتر نکنیم
آیت‌الله دوزدوزانی‌: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست / اگر برای آبادانی دین کاری نمی‌کنیم، دین را خرابتر نکنیم

آیت الله دوزدوزانی تبریزی گفت: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست. باید فکر و عمل و خواب و همه چیز او به معنویت مربوط باشد. روحانی برای دنیا حرکت نمی‌کند. روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند.

اخبار ضدو نقیض درباره خودکشی یک پزشک دیگر I بخوانید
اخبار ضدو نقیض درباره خودکشی یک پزشک دیگر I بخوانید

بعد از خبر درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی، امروز ۷ اردیبهشت، مهدی عبدوس، پزشک، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «خانم دکتر سمیرا آل سعیدی فوق تخصص روماتولوژی از میان ما رفت ایشان روز قبل پلن دارویی ‎خودکشی خود را با رزیدنت‌ها مطرح کرده، آن‌ها موضوع را جدی نگرفته و سر به سر ایشان هم می‌گذارند، مرحوم به گواهی همکاران، خوش اخلاق، فعال و با وجدان کاری بوده از ایشان یک فرزند به یادگار مانده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است