کد خبر : 181160
انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - 13:39
دسته‌بندی : اقتصادی
چاپ

بیت کویین افت کرد

در ساعات نخست معاملات روز شنبه اکثر رمزارز‌ها همچنان در محدوده قرمز قرار دارند. ارزش بازار جهانی رمزارز‌ها در حال حاضر ١.٨٣ تریلیون دلار است که ١.١٨ درصد اُفت را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

بیت کویین افت کرد

به گزارش مدارا، همچنین حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته ١۴.١٨ درصد کاهش یافته و به ٧٢.۶۵ میلیارد دلار رسیده است.  سایر رمزارز‌های مشهور مانند دوج‌کوین، شیبا اینو، ریپل و کاردانو نیز در محدوده منفی قرار دارند.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۳۶.۳ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۰.۱۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۴۲.۵۸ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۷.۴۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۸.۴۶ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۴.۰۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

 

ارز دیجیتال قیمت (دلار) قیمت (تومان)
بیت کوین ۴۰,۳۳۳ ۱,۰۶۰,۶۳۷,۰۸۱
اتریوم ۲,۸۱۵ ۷۴,۰۴۷,۹۴۲
تتر ۱ ۲۶,۴۱۳
بایننس کوین ۴۰۴ ۱۰,۶۹۰,۰۲۸
ای یو اس دی کوین ۰.۹۹ ۲۶,۳۸۶
ریپل ۰.۷۹ ۲۱,۰۲۴

 

*خبرنگار: فاطمه طاهری

اخبار مرتبط:
زمان واریز مرحله جدید سود سهام عدالت مشخص شد
زمان واریز مرحله جدید سود سهام عدالت مشخص شد

سود مرحله‌ی دوم که در پایان سال گذشته به سهامداران عدالت پرداخت شد، به سه علت کمتر از واریزی مرحله‌ی اول در آذرماه بود. این سه عامل شامل فروش سهام در سال گذشته توسط کارگزاری‌ها به درخواست متقاضی، تفاوت سبد سهام افراد و عدم واریز توسط هشت شرکت بود.

شریعتی، عضو اتاق بازرگانی: در دنیا فقط جیبوتی پنجشنبه‌ها تَعطیل است
شریعتی، عضو اتاق بازرگانی: در دنیا فقط جیبوتی پنجشنبه‌ها تَعطیل است

عضو اتاق بازرگانی از مخالفت این نهاد کارفرمایی با تعطیلی روزهای پنج‌شنبه به جای شنبه می‌گوید و معتقد است تعطیلی پنج‌شنبه‌ها فاصله ایران و جهان را بیشتر می‌کند.

ادعای عجیب وزیر صمت / علی‌آبادی: به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم / ما به واردات خودرو افتخار نمی‌کنیم
ادعای عجیب وزیر صمت / علی‌آبادی: به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم / ما به واردات خودرو افتخار نمی‌کنیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه حدود ۵۰ هزار خودرو وارداتی در گمرکات کشور وجود دارد گفت: مشکل فعلی برای واردات خودرو نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و تعداد زیادی خودرو روی کشتی داریم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است