کد خبر : 181147
انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - 11:16
دسته‌بندی : فرهنگی
چاپ

دختر «محمدعلی رامین» هم از پدرش تبری جست

صالحه رامین در ادامه توضیحات خود خطاب به رضا کیانیان نوشت: "شاید کمتر دختری اندازه من با گشت ارشاد درگیر شده باشد، کتک خورده باشد و بازداشت شده باشد. و سعی کرده باشد پدرش نفهیمده باشد که اگر می فهمید اوضاع تلخ تر می شد."

دختر «محمدعلی رامین» هم از پدرش تبری جست

به گزارش مدارا،به دنبال انتقاد «رضا کیانیان» از دختر «محمدعلی رامین» مشاور مطبوعاتی محمود احمدی‌نژاد و معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت های نهم و دهم، که در عرصه مُد فعالیت می کند؛ صالحه رامین با انتشار مطلبی ضمن تبری جستن از افکار و ایدوئولوژی پدرش نسبت به انتقاد این بازیگر پیشکسوت سینما واکنش نشان داد و نوشت: ” من سعی کرده ام هیچ وقت تظاهر به چیزی نکنم که می دانم که در این شهر فرزند محمدعلی رامین بودن و اینگونه لباس پوشیدن چه هزینه ای دارد و من هم طی این سالها هزینه اش را داده ام.”

صالحه رامین در ادامه توضیحات خود خطاب به رضا کیانیان نوشت: “شاید کمتر دختری اندازه من با گشت ارشاد درگیر شده باشد، کتک خورده باشد و بازداشت شده باشد. و سعی کرده باشد پدرش نفهیمده باشد که اگر می فهمید اوضاع تلخ تر می شد.”

گفتنی است پیش از این «یاسین رامین» در واکنش به انتقادها نسبت به پدرش و استفاده از رانت پدرش گفته بود: من ارتباطی با پدرم ندارم.

همچنین محمدعلی رامین هم پیش در مرداد۹۵ در گفت وگو با خبرگزاری فارس گفته بود: وقتی اعضای یک خانواده هرکدام مستقل راه خود را تعیین و مسئول رفتار خود هستند، چرا برخی رسانه ها اصرار دارند هر کدام را به بهانه دیگری سرزنش کنند. هیچ پدری را بخاطر پسرش پاداش نمی‌دهند و هیچ پسری را بخاطر پدرش مجازات نمی‌کنند.

*خبرنگار:فاطمه طاهری

اخبار مرتبط:
زری خوشکام، همسر علی حاتمی و مادر لیلا حاتمی، درگذشت
زری خوشکام، همسر علی حاتمی و مادر لیلا حاتمی، درگذشت

زهرا خوشکام بازیگر قدیمی سینما و همسر علی حاتمی از دنیا رفت. این هنرمند متولد سال ۱۳۲۶، بیشتر فعالیت‌هایش در دهه ۵۰ خورشیدی بود و در سال‌های اخیر در فیلم‌هایی همچون «شعله ور»، «طلاخون»، «در دنیای تو ساعت چند است» و «سیمای زنی در دوردست» بازی کرده بود. او در سریال‌های «هزاردستان» و «سلطان صاحبقران» به کارگردانی همسرش علی حاتمی نیز بازی داشت.

همایون شجریان: رفاقت من با سَحر جان تا همیشه پابرجاست
همایون شجریان: رفاقت من با سَحر جان تا همیشه پابرجاست

همایون شجریان دقایقی پیش در پستی در حساب اینستاگرامش نوشت: «عزیزان دل به این مزخرفات توجه نکنید. نه خیانتی در کار من و سحر جان بوده، نه بچه‌ای که بخواد انداخته بشه. تا همیشه حمایت و رفاقت پابرجاست. خسته شد صبر ما»

وزیر ارشاد: با فیلم جدید رسول‌اف برخورد می‌کنیم تا دیگر این اتفاق رخ ندهد
وزیر ارشاد: با فیلم جدید رسول‌اف برخورد می‌کنیم تا دیگر این اتفاق رخ ندهد

وزیر ارشاد در پاسخ به سوال دیگری درباره احتمال برخورد با محمد رسول اف برای تولید فیلم بدون مجوزی به نام «دانه انجیر مقدس» که در جشنواره کن پذیرفته شده، نیز گفت: به هر حال این تخلف محرزی است و حتما در سازمان سینمایی طبق قانون برخورد خواهیم کرد، تا شاهد چنین اتفاقاتی دیگر نباشیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است