کد خبر : 180318
انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - 12:28
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

جنتی از رئیسی تشکر کرد

جنتی از رئیسی تشکر کرد

به گزارش مدارا، آیت الله احمد جنتی در سخنانی در جلسه شورای نگهبان با اشاره به سیل اخیر در برخی مناطق جنوبی کشور افزود: متاسفانه این سیل خساراتی را به مناطق مسکونی و اموال مردم عزیزمان وارد کرده و موجب گرفتاری مردم شده است.

دبیر شورای نگهبان ادامه داد: مسئولان موظف هستند که به این مناطق به خوبی رسیدگی کرده و مشکلات مردم را زودتر برطرف کنند.

آیت الله جنتی تصریح کرد: سفر رئیس جمهور به مناطق سیل زده نیز که چند ساعت بعد از بازگشت از سفر مهم روسیه صورت گرفت بسیار اقدامی به جا بود و این اقدام که در واقع یک الگوی فعالیت جهادی بود، قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه مسئولان مربوط به بلایای طبیعی موظف هستند همیشه آماده باشند تا اگر گرفتاری و مشکلی برای مردم پیش آمد، سریعا دست به کار شده و رفع مشکل کنند. در بلایای طبیعی نباید مردم دچار مشکلاتی از جمله خوراک و پوشاک باشند و این وظیفه مسئولان است که سریع تر مشکلات معیشتی مردم مناطق سیل‌زده را برطرف کنند که الحمدلله اقداماتی در این زمینه صورت گرفته است.

دبیر شورای نگهبان اضافه کرد: با توجه به سیلی که الان در مناطق جنوبی کشور آمده، نباید اجازه بدهیم کسی در این فصل سرما بی سر پناه بماند و باید سریع‌تر خانه‌هایی که تخریب شده‌اند، ساخته شوند و زندگی عادی مردم در آن مناطق جریان یابد.

آیت الله جنتی تاکید کرد: از بهترین عبادات، خدمت به خلق خداست و حضور رئیس جمهور و مسئولان در مناطق سیل زده از مصادیق این خدمت است و مردم هم انصافا خدمت گزاران صادق خود را دوست دارند و با آنها همراه هستند.

اخبار مرتبط:
عباس عبدی: قانون باید براساس خواست مردم نوشته شود / پشت پَرده زنده کردن گشت ارشاد چیست؟
عباس عبدی: قانون باید براساس خواست مردم نوشته شود / پشت پَرده زنده کردن گشت ارشاد چیست؟

عباس عبدی نوشت: قاعده برای نیروهای تحت امر حکومت و وزارت کشور فقط یک چیز و همان قانون است، پس باید گفت خلاف قانون. اگر چنین است که طبعا هست، باید مرتکبین آن مجازات شوند. چرا دستگاه قضایی سکوت کرده تا رهبری تذکر دهند؟

علی ربیعی: چگونه در کوران درگیری با اسرائیل، در خیابان با زنان تسویه‌حساب می‌کنید؟
علی ربیعی: چگونه در کوران درگیری با اسرائیل، در خیابان با زنان تسویه‌حساب می‌کنید؟

علی ربیعی نوشت: شیوه برخورد و اقدامات خیابانی در خصوص حجاب نه تنها به دور از تدبیر است، بلکه نه امنیت ساز است و نه مقوم ارزش‌های دینی. این پرسش همیشه باقی خواهد ماند که چگونه عده‌ای با توجیهات خود، در کوران حمله فیزیکی و روانی رژیم اسراییل، تشویق به تسویه حساب با بخشی از جامعه می‌کنند.

ادعای روزنامه دولت: رئیسی درباره نحوه برخورد با زَنان بدحجاب، تذکر داده است
ادعای روزنامه دولت: رئیسی درباره نحوه برخورد با زَنان بدحجاب، تذکر داده است

ایران مدعی شد: در هفته گذشته، رئیس‌جمهور در پی دریافت گزارش‌هایی از برخی برخوردهای نامناسب، تذکرهای مؤکدی به دست‌اندرکاران این امر داده و تأکید کرده است هرگونه اقدام در این زمینه باید کاملاً در مدار قانون باشد

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است