کد خبر : 180073
انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - 15:42
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

همایش اجماع بر منافع ملی در مذاکرات وین

همایش اجماع بر منافع ملی در مذاکرات وین

به گزارش مدارا، مصطفی کواکبیان طی گفت‌وگویی با اشاره به ضرورت پشتیبانی از منافع ملی و تیم مذاکره‌کننده در وین از سوی احزاب کشور گفت: با تصویب شورای مرکزی خانه احزاب ایران پس از همایش قبلی که از سوی کمیته روابط بین‌الملل این خانه برگزار شد، مقرر گردید همایش «اجماع بر منافع ملی در مذاکرات وین» با مشارکت دبیران کل احزاب، مسئولان وزارت کشور و خبرنگاران رسانه‌ها در سالن وزارت کشور روز پنجشنبه۳۰/۱۰/۱۴۰۰ از ساعت ۹ الی ۱۲ برگزار شود.

رئیس کمیته روابط بین‌الملل خانه احزاب افزود: قرار است علاوه بر سخنرانی مسئولان وزارت کشور از سه فراکسیون اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقلین مجموعا ۹ نفر (از هر فراکسیون ۳ نفر) دیدگاه‌های خویش درباره مذاکرات جاری وین را ارائه نموده و در پایان جمع‌بندی از مواضع مشترک احزاب کشور مطرح شود.

رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی در مجلس دهم با تاکید بر اینکه همه دولت‌ها موظف‌اند در چارچوب منافع ملی ایران عمل کنند، در پایان اظهار داشت: احزاب کشور به عنوان حلقه‌های وصل میان مردم و حاکمیت و اجزای مهم جامعه مدنی نباید در مورد مهم‌ترین مسائل موثر در سرنوشت و اقتصاد کشور بی‌تفاوت باشند و همایش ۳۰ دی‌ماه بیانگر واکنش نسبت به این موضوع از سوی احزاب کشور است.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است